آیت الله ممدوحی در جمع مردم اسلام آباد غرب:

رهبر انقلاب عامل وحدت ملت است/وحدت اقوام و مذاهب استان کرمانشاه مثال زدنی است

کد خبر: 294339
|
20:33 - 1394/11/29
نسخه چاپی
رهبر انقلاب عامل وحدت ملت است/وحدت اقوام و مذاهب استان کرمانشاه مثال زدنی است
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری عامل وحدت هستند و ملت ایران اسلامی در سایه معظم حرکت می‌کنند و بدین گونه است که با وجود برخی مشکلات در لبیک به ندای رهبر در یوم‌الله 22 بهمن حضوری گسترده داشتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیت‌الله حسن ممدوحی در دیدار با مردم اسلام آباد غرب که در مسجد امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: کار مجلس خبرگان در رابطه با رهبری نظام است و قوانین مجلس خبرگان را خود خبرگان وضع می کنند.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه 12 کمیسیون در این مجلس فعالیت دارند، بیان کرد: این کمیسیون‌ها با برگزاری جلسات هفتگی و ماهانه مواردی را جمعبندی می کنند و در اجلاسیه شش ماهه این موارد بررسی می شود.

آیت‌الله ممدوحی اعضای مجلس خبرگان رهبری را مجتهدانی انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: در مجلس خبرگان رهبری بیش از 80 مجتهد انقلابی حضور دارند که بی‌توقع و بر اساس احساس وظیفه شرعی کار خبرگان ملت را انجام می‌دهند لذا مجلس خبرگان جای شیوخ است و بچه بازی بر نمی تابد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری با وضع و رفع حقوقی ارتباطی ندارد اظهار کرد: اعضای مجلس خبرگان رهبری دارای شخصیتی حقیقتی هستند و آبرویی در این نظام دارند که از این آبرو برای اصلاح جامعه و به صلاح ملت استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه براساس آبروی خود برای خدمت به مردم عمل می‌کنم تاکید کرد: مجلس خبرگان بازوی رهبری است و روح حاکم بر مجلس خبرگان نیز برگفته از نظام رهبری است.

آیت‌الله ممدوحی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری عامل وحدت هستند و ملت ایران اسلامی در سایه معظم حرکت می‌کنند و بدین گونه است که با وجود برخی مشکلات در لبیک به ندای رهبر در یوم‌الله 22 بهمن حضوری گسترده داشتند.

وی با بیان اینکه رهبری در حفظ انقلاب نقش بسیار موثری دارند تصریح کرد: کشوری همچون مصر که سابقه اسلامی گسترده‌ای دارد و از تمدنی قدیمی برخوردار است که نیروهای مسلح و ثروت ملی به آن قدرت داده به‌ دلیل نبود یک رهبر در سال‌های اخیر دچار بحران شده است.

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری وحدت در این استان را یک امر طبیعی دانست و بیان کرد: اقوام و مذاهب مختلفی که در استان کرمانشاه زندگی می‌کنند در طول سالیان با یکدیگر در تجارت و زندگی بوده‌اند که این وحدت مثال‌زدنی و زندگی مسالمت‌آمیز طبیعی است و اختلاف افکنی در بین اقوام و مذاهب استان کار درستی نیست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها