امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد /انقلاب مال مستضعفین و پابرهنه هاست/به کسی رای بدهید که خط قرمز های نظام را رعایت کند/استاندار،فرماندار توهین کننده به رهبری را عزل کند

کد خبر: 294297
|
14:28 - 1394/11/22
نسخه چاپی
شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد /انقلاب مال مستضعفین و پابرهنه هاست/به کسی رای بدهید که خط قرمز های نظام را رعایت کند/استاندار،فرماندار توهین کننده به رهبری را عزل کند
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب: امام ما به ما فرمود برای تداوم راه انقلاب به فکر مستضعفان ، پابرهنه ها و خرابه نشین ها باشید ، روزی که مسئولین انقلاب به فکر سرمایه دارها بودند ان روز فاتحه انقلاب خوانده است چون انقلاب مال مستضعفین و پابرهنه هاست.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ انشاءالله خداوند از این مردم شریف بخاطر حضور پرشور و باشکوه در جشن پیروزی انقلاب تشکر می کند، اظهار کرد: امروز جشن 38 سالگی انقلاب است و انشاءالله هفتم اسفند نیز مردم جشن انتخابات را می گیرند و با انتخاب افرادی ضد آمریکایی، تو دهنی به دشمن می زنند.

 

وی با اشاره اینکه  این حضور با شکوه همانند روزهای اول انقلاب در سال 57 است و این یعنی شما همان مردم هستید، سخنانش را دربخشهای :1- علت دشمنی دشمنی آمریکا با ایران و علت بیرون انداختن شاه و آمریکا

2-  راه تداوم انقلاب و مطلب سوم پیرامون انتخابات مطرح کرد.

 

حجت الاسلام محمدی پور خاطرنشان کرد: 25سال قبل از پیروزی انقلاب در سال 32 مردم فقط حرف شان این بود که نفت مال ماست و باید درآمدش به جیب مردم برود و نه در جیب بیگانگان ، و با رهبری آیت الله کاشانی و مصدق نهضت ملی شدن صنعت نفت انجام شد و شاه که مرد میدان های سخت نبود از ایران فرار کرد و مردم با برگزاری انتخابات دکتر مصدق را به نخست وزیری انتخاب کردند.

 

وی افزود: آمریکا با اجرای کودتا و برکناری نخست وزیر منتخب ملت به رای ایشان اهانت کرد و شاه را برگرداند و برای سرکوبی مخالفین شاه سازمان ساواک را تأسیس کرد.

 

امام جمعه شهرستان گفت: اهانت دیگر آمریکا به ملت ایران تصویب قانون کاپیتولاسیون بود که هر آمریکایی و انگلیسی هر غلطی در ایران می کردند، پلیس و دادگاه ایران حق نداشتند با آنها برخورد کنند و امام خمینی(ره) بر علیه این قانون قیام کرد، که امام را دستگیر کردند.

 

 وی افزود: دستگیری مرجعی که در دل مردم جای داشت اهانت دیگری بود که مردم این را تحمل نکردند و قیام کردند و در این راه خون های زیادی ریخته شد تا به پیروزی انقلاب رسید و مردم به نتیجه رسیدند که شاه و آمریکا باید از این مملکت بروند.

 

محمدی پور خاطرنشان کرد: در مقابل دسیسه ها و اهانت های آمریکا مردم در اولین اقدام لانه جاسوسی را تسخیر کردند و دست آخر می بینیم همان آمریکایی که زمانی در ایران هر غلطی می کرد و کسی جرآت نداشت به او حرفی بزند، امروز تفنگدارهای این آمریکا در زیر دست نیروهای سپاه ایران گریه کردند و رهبر انقلاب بخاطر به زانو در آوردن شیطان بزرگ به دلاوران ایرانی مدال افتخار دادند.

 

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا ادامه دارد تا زمانی که آمریکا برای همیشه ضربه فنی شود و آن روز نزدیک است .

 

وی خطاب به آمریکایی ها گفت: گریه می کنند کسانی که ملت ها را به گریه انداختند و گریه کنند، کسانی که کودکان یمن را به گریه انداختند، گریه کنند کسانی که فرزندان شهدا و پران و مادران ما را به گریه انداختندف گریه کنید که گریه سزاوار شماست.

 

خطیب جشن انقلاب در اسلام آبادغرب در بخش دوم سخنان خود راه تداوم انقلاب را  دو موضوع بیان کرد: اول حفظ وحدت ، امام(ره) فرمود؛ انقلاب با حفظ وحدت پیروز شد و پیش رفت و باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت و با پیروی از سید و سالارمان که امسال را بنام سال همدلی و همزبانی نامگذاری فرمودند، ملت و دوت باهم همدل و همزبانند هرچند به همدیگر انتقاد منطقی دارند و جواب می شنوند اما با هم دشمن نیستیم.

 

وی خطاب به آمریکا گفت: در ایران دو قطب وجود ندارد و آمریکا غلط می کند که ملت را در مقابل دولت قرار دهد، دولت منتخب ملت است و با هم با مشت به دهان آمریکا می زنند.

 

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: امام ما به ما فرمود برای تداوم راه انقلاب به فکر مستضعفان ، پابرهنه ها و خرابه نشین ها باشید ، روزی که مسئولین انقلاب به فکر سرمایه دارها بودند ان روز فاتحه انقلاب خوانده است چون انقلاب مال مستضعفین و پابرهنه هاست.

 

وی افزود: این مردم آماده جهاد هستند و خیلی ها به ما مراجعه می کنند که برای جهاد به سوریه برویم و رهبر انقلاب فرمودند که فعلا" اولویت هایی در داخل کشور داریم و همان است که امام فرمود، به فکر پا برهنه ها باشید، مستضعفان بودند که انقلاب را به نتیجه رساندند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در بخش پایانی سخنان خود به بیان خط قرمز های نظام در خصوص انتخابات پرداخت و گفت: ما دو خط قرمز داریم و باید به کسی رای بدهید که خط قرمز های نظام را رعایت کند.

 

وی افزود: اولین خطر قرمز ما ولایت فقیه و شخص ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای است، خط قرمز ما سیدماست که این کشتی طوفان زده انقلاب را در این همه تلاطم ناخدایی کرده است و نباید به کسی رای بدهید که ارادت قلبی به ایشان ندارد و به کسی رای بدهید که حاضر است تکه تکه شود اما به رهبر انقلاب اهانتی نشود.

 

وی گفت: روز گذشته باخبرشدم که در چند روز گذشته فرماندار شهر ثلاث باباجانی در جلسه ای به رهبر انقلاب توهین کرده است و در همین جا از استاندار می خواهم توی دهن این شخص بزند و عزلش کند.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه دومین خط قرمز ما فتنه است گفت: به کسی رای بدهید که فتنه 88 و سران فتنه را به طور شفاف محکوم کند و به کسانی که به نعل و میخ می زنند و محافظه کاری می کنند رای ندهید و ما کسی را می خواهیم که در مجلس شورای اسلامی و خبرگان در برابر غرب زده ها و ضد انقلاب سینه چاک کند و مواضع انقلابی را همانند اول انقلاب حفظ کند.

 

 

امام جمعه شهرستان از مردم خواستند تا با گرفتن دستان همدیگر پیونداتحاد برقرار شود و با قرائت بخش هایی از دعای وحدت، بیان داشت: ما آنقدر از هم دوری می کنیم که باعث شده از همدیگر فاصله بگیریم و ما همه با هم برادریم و دشمن اصلی ما آمریکا و اسرائیل است و اصلاح طلب و اصولگرا باهم دشمن نیستند و یادمان نرود کسانی که به دولت رای دادند با کسانی که رای ندادند دشمن نیستند.

 

وی در پایان ایشان به دو نکته مهم اشاره نمودند :کسانی هستند که دارند سعی میکنند روحیات انقلابی را از من و شما بگیرند ، ما تا به زانو در اوردن آمریکا و محو اسرائیل باید روحیات انقلابی سال 57 را حفظ کنیم.

 


محمدی پور گفت: کسانی که در سخنرانی هایشان تا به حال ، فتنه گران را ترسیدند که محکوم کنند یا مدارا کردند و ملاحظه کردند، به این افراد رأی ندهید ، کسی را می خواهیم در خبرگان ، اگر آمدند طرحی را برای محدود کردن اختیارات رهبری تصویب کنند در برابر آن طرح سینه چاک کند و مانع شود.

 

وی تصریح کرد: شما  در برابر رأیی که میدهیدمسئول هستید و پیش خدا باید جواب پس بدهید. چون حفظ اسلام وابسته به حفظ انقلاب است و حفظ انقلاب هم وابسته به حفظ ولایت فقیه می باشد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد