رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلام آباد غرب :

استفاده از منابع انسانی و مالی و یا وجهه دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از هر کاندیدائی ممنوع می باشد

کد خبر: 294251
|
11:07 - 1394/11/13
نسخه چاپی
استفاده از منابع انسانی و مالی و یا وجهه دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از هر کاندیدائی ممنوع می باشد
اسلام آبادخبر: دکتر احمدی رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلام آباد غرب گفت: استفاده از منابع انسانی و مالی و یا وجهه دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از هر کاندیدائی ممنوع می باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  دکتر عبدالعلی احمدی رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلام آباد غرب در جمع کارکنان واحد، با این مقدمه که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات پیش رو بر رعایت حق الناس تأکید نموده اند، عنوان کرد: باید سعی ما دانشگاهیان آن باشد تا تمامی اقشار مردم از حقوق خود در چارچوب مقررات جمهوری اسلامی ایران بهره برده و بتوانند به صورت مطلوب در پای صندوقهای رأی حاضر شوند.

 

وی افزود: اهمیت این موضوع از طرف رئیس هیئت امنای مرکزی و ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی نیز مورد تأکید قرار گرفته است، و بخشنامه صادر شده از طرف ریاست عالیه دانشگاه دکتر میرزاده نمود این تأکید است.ایشان در این بخشنامه، که بندهای مهم آن به صورت بنر در معرض دید دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی واحد قرار گرفته است، تأکید نموده اند که: صرف اموال دانشگاه، سرمایه های انسانی و مالی دانشگاهیان به ویژه دانشجویان به نفع حزب، جناح یا کاندیدای خاص ممنوع است.

 

بنابر این، تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان باید اهتمام جدی داشته باشند تا چیزی خلاف این تأکیدات صورت نگیرد. در غیر این صورت، حراست واحد دانشگاهی در چارچوب مقررات وظیفه دارد در این راستا اقدام قانونی انجام دهد.

 

احمدی خاطر نشان کرد: تلاش در جهت نشاط، آرامش و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک وظیفه همگانی است، اما انتخاب نهائی را مردم انجام می دهند، و منتخب مردم نماینده تک تک افراد حوزه انتخابیه محسوب می شود، و باید مورد حمایت همه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب