اظهارات عجیب کاندیدای مجلس خبرگان:

ادعای تقلب و دستکاری آرا در انتخابات دور سوم و چهارم خبرگان رهبری/ نریمانی: نماینده خبرگان باید پشتوانه استاندار و فرماندار باشد!!/ با زرندی اختلاف داشتم، اورا جای من اول کردند! + صوت اظهارات

کد خبر: 294244
|
14:18 - 1394/11/11
نسخه چاپی
ادعای تقلب و دستکاری آرا در انتخابات دور سوم و چهارم خبرگان رهبری/ نریمانی: نماینده خبرگان باید پشتوانه استاندار و فرماندار باشد!!/ با زرندی اختلاف داشتم، اورا جای من اول کردند! + صوت اظهارات
اسلام آبادخبر: یک کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه در جلسات اخیر خود....

به گزارشاسلام آباد خبربه نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد،نمایندگان و کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری به دلیل ملبس بودن به کسوت پیامبر (ص) و داشتن درجه ای از اجتهاد در علوم اسلامی تفاوتی ویژه نسبت به کاندیداها و نمایندگان سایر انتخاباتها و مجالس شورای اسلامی و شهر و ... دارند.

 

کسانی که باید خود محافظ و مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده و مردم را در راستای تقویت این میراث امام و شهدا  دعوت کنند.

 

این ضرورتها در شرایطی است که یک کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه در جلسات اخیر خود نظام را در انتخاباتهای دور سوم و چهارم خبرگان رهبری به تقلب و دستکاری آرا و خودش را مدافع مصالح مردم معرفی می کند.

 

با دقت به این موضوع که در دور سوم و چهارم انتخابات مجلس خبرگان رهبری آقای امان الله نریمانی رای نمی آورد و شکست می خورد، وی در اظهاراتی عجیب در چند جلسه انتخاباتی اخیر خود می گوید:

 

"من در دور سوم انتخابات مجلس خبرگان نفر اول بودم و آقای ذکرالله احمدی نفر دوم بود...

 

در انتخابات دور چهارم هم بنده اول بودم... آقای زرندی دوم بود و آقای ممدوحی سوم...   اما دیدید که در آن انتخابات نفر دوم را آوردند اول، سوم را اوردند دوم و من را که اول بودم سوم کردند... این را کدام اسلام و کدام دین قبول می کند؟؟ "

 

نریمانی همچنین در اظهاراتی تکان دهنده تر هدف خودش از حضور در انتخابات را پشتوانه شدن برای استانداران و فرمانداران عنوان می کند و می گوید:

 

" مرا دعوت کردند که بیا کاندیدای مجلس شو... اما نماینده خبرگان موضوع دیگری است، نماینده خبرگان باید پیشتیبان نماینده و باید پشتوانه ای برای استاندار  و فرمانداران باشد..."

 

نریمانی علاوه بر این تقلیل مفهوم از کاندیداتوری برای مجلس خبرگان در ادامه به اختلافات خودش با آیت الله زرندی اشاره کرده و می گوید:

 

" خدا رحمت کند آقای زرندی را (گرچه با او اختلافات زیادی داشتم ولی خب باید بگویم خدا رحمتش کند) در دور قبل اختلاف رای من با او 35 هزار رای بود و با آقای ممدوحی 7 یا هشت هزار رای اختلاف داشتم بنا بر این دستکاری کردند....

 

اگر در این دور اختلاف رای آنقدر زیاد باشد مثلا 120 هزار باشد دیگر طمع دستکاری آرا را نمی کنند!!".

 

اظهارات این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در حالی است که او در دور گذشته انتخابات نیز با بیانیه ای ادعای تقلب کرد. وی در لیست انتخاباتی اعتماد ملی قرار داشت.

 

جملات نوشته شده ترجمه صدای زیر است که آقای نریمانی در جمع مردم حسن آباد شهرستان اسلام آباد غرب روز بیست و چهارم دی ماه امسال بیان می کند.

 

 

 
لینک فایل ضمیمه: 
 
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب