حواشی همایش حزب ندای ایرانیان در کرمانشاه؛

استفاده بی پروا از عوامل و امکانات دولتی 47 روز مانده به انتخابات/ ضعف اطلاعات سیاسی خرازی با صدای گرفته/ سخنران جلسه را نا تمام گذاشت

کد خبر: 294132
|
13:51 - 1394/10/21
نسخه چاپی
استفاده بی پروا از عوامل و امکانات دولتی 47 روز مانده به انتخابات/ ضعف اطلاعات سیاسی خرازی با صدای گرفته/ سخنران جلسه را نا تمام گذاشت
اسلام آبادخبر: مراسم سخنرانی صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در کرمانشاه با حواشی همراه بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمد صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان امروز با حضور در کرمانشاه در همایشی به سخنرانی پرداخت که حزبی که ریاست آن را بر عهده دارد برگزار کننده آن بود.

 

استفاده از سالن دولتی برای برگزاری این همایش در کنار حضور برخی از مدیران دولتی اولین موضوعی بود که در این همایش به چشم می خورد. برگزاری یک همایش با موضوع انتخابات با امکانات دولتی در روزهای نزدیک به انتخابات اسفند ماه شائبه هایی را قطعا به وجود خواهد آورد.

 

اطلاع رسانی مراسم توسط مدیر روابط عمومی استانداری کرمانشاه مانند مراسم های دیگر استانداری مسئله ای است که استانداری کرمانشاه باید نسبت به آن پاسخگو باشد.

 

تاخیر 40 دقیقه ای آغاز مراسم

 

تاخیر 40 دقیقه ای آغاز مراسم دیگر موضوعی بود که می توان آن را از حواشی این مراسم برشمرد. موضوعی که بعدا از سوی برگزار کنندگان به دیر رسیدن خرازی به شهر کرمانشاه ارتباط داده شد.

 

همین تاخیر باعث شد تا خستگی و کلافگی از وضعیت موجود، در چهره برخی از حاضرین نمود پیدا کند.

 

 

انتقاد از سن بالای کابینه روحانی

 

با این وجود بالاخره پس از آغاز مراسم پس از مجری، امیر بابایی مسئول حزب ندای ایرانیان در کرمانشاه که مسئول روابط عمومی استانداری کرمانشاه نیز هست، سخنان ابتدایی این جلسه را مطرح کرد. سخنان بابایی از جهتی حائز اهمیت بود که وی به بالا بودن سن کابینه دولت روحانی انتقاد کرد.

 

 

پس از بابایی بالافاصله خرازی که سخنران اصلی مراسم بود به بالای سن رفت و سخنان خود را با صدایی گرفته آغاز کرد. گرفتگی صدای خرازی به حدی بود که در قسمتی از مراسم سخنرانی او قطع شد.

 

 

کم اطلاعی سیاسی خرازی

 

خرازی در بخش هایی از سخنان خود مسائلی را مطرح کرد که به نظر می رسید ناشی از کم اطلاعی های سیاسی او باشد. رئیس شورای مرکزی حزب ایرانیان به اصلاح طلبی و تفاوت آن با حزب اشاره کرد و برای مستحکم کردن استدلال خود موضوعی را مطرح کرد از اساس نادرست بود. او گفت:اصلاح طلب همان واژه ای است که رهبری از آن به عنوان حماسه ملت ایران یاد کردند.

 

ادعای نادرست خرازی در حالی مطرح می شود که مقام معظم رهبری به هیچ وجه چنین موضوعی را مطرح نکرده اند بلکه ایشان تنها حضور مردم در انتخابات را حماسه دانستند و در تمامی انتخابات ها نیز از این حضور تقدیر می کنند.

 

همچنین اشاره به موضوع واژه خس و خاشاک که از سوی رئیس دولت سابق به فتنه گران و معترضان به 40 میلیون رای مردم مطرح شده بود، باز هم سخنان خرازی را از دایره حقایق دور کرد. خرازی گفته بود: فتنه‌گر کسی است که آراء مردم را خس و خاشاک می‌داند.  

 

این گفته خرازی در حالی مطرح می شود که در سخنرانی رئیس دولت سابق که بارها در صدا و سیما و دیگر رسانه ها پخش شده است، واژه خس و خاشاک به تخریب گران اماکن عمومی در فتنه 88 و کسانی که رای مردم را نادیده گرفته بودند اطلاق شده بود.

 

 

تحلیل جالب خرازی از ناامن کردن کشور توسط هاشمی

 

اشاره خرازی به اواخر دولت هاشمی و ناامن کردن کشور در این زمان از نکات قابل توجهی است که وی به آن اشاره کرد. وی گفت:در فروردین ۷۶ مقام معظم رهبری دستور دادند که هیچ کدام از مسئولان کشور حق خروج از کشور را ندارند. دلیل آن این بود که 27 پایگاه آمریکا و ناتو در منطقه چیدمان نظامی آن ها از پدافندی به آفندی تغییر کرده بود و رصدهای ما این مسئله را نشان می داد.

 

نا تمام گذاشتن جلسه

 

با این وجود خرازی سخنرانی خود را در حالی به پایان رساند که نحوه خروج او از سالن نیز با حاشیه هایی همراه بود. خروج خرازی باعث شد تا حاضران نیز سالن را ترک کنند که این مسئله با تذکر مجری به حاضران مبنی بر ادامه داشتن مراسم روبرو شد. هر چند که این تذکر از سوی حاضران مورد بی توجهی قرار گرفت و عملا مراسم پس از آن به اتمام رسید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب