کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب اعلام کرد:

تبلیغات پیش از موعد بر اساس قانون ممنوع می باشد

کد خبر: 294100
|
08:47 - 1394/10/15
نسخه چاپی
تبلیغات پیش از موعد بر اساس قانون ممنوع می باشد
اسلام آبادخبر: مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب گفت: براساس قانون انتخابات، نامزد های انتخابات تا یک هفته قبل از روز انتخابات حق تبلیغات ندارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب اعلام کرد: بر اساس قانون هرگونه تبلیغات پیش از موعد خصوصا" تبلیغات در رسانه های مکتوبی و مجازی اعم از سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی تا موعد مقرر تعیین شده تبلیغات کاندیدا ها ممنوع می باشد.

وی تشریح کرد: اشخاصی که جهت حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند فعلا" داوطلب انتخابات هستند که پس از طی مراحل قانونی استعلامات چهارگانه صورت گرفته و از طریق هیأت اجرایی انتخابات صلاحیت ایشان اعلام می گردد و در مرحله بعد شورای نگهبان در خصوص تأیید صلایت ایشان نظر خواهد داد و در نهایت داوطلب هایی که صلاحیت ایشان از شورای نگهبان احراز گردد نامزد انتخاباتی نامیده می شوند.



مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: براساس قانون انتخابات، نامزد های انتخابات نیز تا یک هفته قبل از روز انتخابات حق تبلیغات ندارند.



وی با بیان اینکه یک شعبه خاص جهت تخلفات انتخابات در شهرستان در نظر گرفته شده است، افزود: انتطار این است که اصحاب رسانه له یا علیه کاندیدا یا نامزد خاصی وارد عمل نشوند و بجای موضعگیری ، وِیژگی های افراد و برنامه های مد نظر ایشان را بعنوان نماینده مردم به افکار عمومی اعلام نمایند.



مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ارائه برخی آمارها و تحلیل ها در خصوص رای مردم به داوطلبان انتخابات بر اساس حدس و گمان خوشایند نیست و شایسته است از اعمال نظرات شخصی بر افکار عمومی خودداری گردد.


انتهای پیام/
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها