یکی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو

محسن نوری؛بدون توسعه همه جانبه سیاسی،اقتصادی و فرهنگی،مشکلات و نارسایی های موجود حل نخواهد شد

کد خبر: 294069
|
10:09 - 1394/10/12
نسخه چاپی
 محسن نوری؛بدون توسعه همه جانبه سیاسی،اقتصادی و فرهنگی،مشکلات و نارسایی های موجود حل نخواهد شد
اسلام آبادخبر: محسن نوری، یکی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو گفت:

به گزارشاسلام آباد خبر، مصاحیه پایگاه خبری تحلیلی گفتمان نو با حاج محسن نوری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ؛

 

حاج محسن نوری متولد سال ۱۳۳۵ در دهستان چیکان منصوری در بخش حمیل از ایل بزرگ منصوری می باشد.

 

سوابق تحصیلی و اجرایی خودتان را بیان کنید؟

در سال ۱۳۵۸موفق به اخذ دیپلم تجربی ، و بعد از استخدام در آموزش و پرورش , کاردانی را در واحد سنندج اخذ نموده و پس از آن مدرک کارشناسی در رشته معارف اسلامی را در دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه به پایان رسانده و در ادامه  در سال ۱۳۹۲ موفق به اخذ کارشناسی ارشد در رشته حقوق و مبانی اسلامی در دانشگاه علوم و تحقیقات رشت گردیدم .

در سال ۱۳۵۸ بعنوان مدیر و آموزگار در یکی از روستاهای محروم و دور افتاده شهرستان اسلام آباد غرب بنام شیخ جبرئیل منصوری مشغول به خدمت شدم و با همین عنوان در مدارس روستای چشمه سنگی و بدره گرد سلیمی به مدت سه سال مشغول انجام وظیفه به دانش آموزان و فرهنگیان شریف این روستاها بوده ،پس از آن به مدت ۱۲ سال بعنوان راهنمای تعلیماتی مسئولیت بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی و آموزشی و تربیتی دانش آموزان شریف روستاهای حوزه ۱ اسلام اباد غرب را بر عهده داشتم ،که امروز تعدادی از آن دانش آموزان نیز پا به عرصه انتخابات مجلس دهم گذاشته اند .

پس از آن به مدت ۴ سال بعنوان کارشناس تعاون و تامین اجتماعی اداره آموزش و پرورش  در خدمت فرهنگیان فرهیخته ی  این شهرستان در جهت رفع مسائل مالی و اجتماعی آنها کوشا بوده ،در سال ۱۳۷۷ از طرف مردم شریف و نجیب اسلام آباد غرب بعنوان نماینده مردم در اولین دوره شورای اسلامی شهر انتخاب شدم و با همکاری و هماهنگی سایر اعضای منتخب شورا به رفع مشکلات مردم پرداخته و در همین راستا به مدت ۱۰ سال است که در سنگر مقدس شورای حل اختلاف انجام وظیفه می نمایم .

و امروز بعنوان کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قصد خدمتگذاری به مردم شریف حوزه انتخابیه اسلام اباد غرب و دالاهو را دارم .

از طرف حزب یا جناح خاصی وارد عرصه انتخابات شده اید؟

از نظر سابقه سیاسی بنده فردی اصولگرای معتدل می باشم ، در سالهای خدمتم از بدو ورود به شورای اسلامی شهر که اعضای آن هفت نفر بودند ،تعدادی از آنان طیف اصولگرایان و تعدادی نیز اصلاح طلب بودند.

اینجانب با توجه به اعتقاد قلبی به همفکری و هماهنگی با تمامی طیف ها و گروه های سیاسی درون  نظام مشی اصولگرایی و اعتدال را سرلوحه کار و مسئولیت خود قرار داده و به اصول آن پایبند بوده و هستم.

از اهداف و برنامه های آینده تان بفرمائید؟

بر اساس شرح وظایف نمایندگی که نماینده هم قانون گذار و هم ناظر بر قوای مجریه یا دولت است ،من در این چارچوب همسو با دولت و سایر نهاد های نظام و سایر نمایندگان مجلس در نظر دارم که از طریق پیشبرد راهکارهای کارشناسی شده و با تصویب قوانین متناسب شرایط لازم را بر توسعه منطقه هموار کنم .

بنده معتقدم که بدون توسعه همه جانبه سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی ، مشکلات و نارسایی های موجود حل نخواهد شد .

اینجانب در بعد نظارتی با کمال دقت ، شهامت ، شجاعت و مسئولیت پذیری با استفاده از توان ، زبان و قلمم در خدمت نظام و مردم شریف حوزه انتخابیه خود هستم .

همچنین با انتخاب مشاورین و کارشناسان زبده و درد آشنا به مسائل و مشکلات مردم ، حرف دل اقشار مختلف و شهروندان گرامی را در تریبون و رسانه های مختلف بیان نموده و برای رفع مسائل و مشکلات آنها تلاش و کوشش فراوان می نمایم و در پیگیری آنها به صورت شبانه روز با زر و زور و تزویر مبارزه و بی وقفه قانونگرایی و عمل را سرلوحه کار خود قرار می دهم.

بعنوان سوال آخر مجلس دهم را چگونه ارزیابی می کنید؟

با توجه به کثرت داوطلبین شرکت کننده در این دوره فعلا” نمی توان تحلیل و اظهار نظر دقیقی در رابطه با شکل گیری مجلس دهم بیان نمایم ،اما امیدوارم مجلس دهم با پویایی و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسانه مسائل و مشکلات جامعه را مورد بررسی قرار دهد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد