صحبت های فلاحت پیشه بعد از ثبت نام در انتخابات/مستقلم و از حضور در انتخابات پشیمان نمی شوم

کد خبر: 294031
|
16:03 - 1394/10/02
نسخه چاپی
صحبت های فلاحت پیشه بعد از ثبت نام در انتخابات/مستقلم و از حضور در انتخابات پشیمان نمی شوم
فلاحت پیشه گفت: فارغ از هر نتیجه ای که در انتخابات آتی بدست آید و چه مردم به من رای دهند یا نه از حضورم در عرصه انتخابات پشیمان نمی شوم.

حشمت اله فلاحت پیشه صبح امروز در حاشیه حضور در فرمانداری اسلام آباد غرب که جهت نام نویسی در انتخابات مجلس انجام شد، در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر در پاسخ به این سوال که به عنوان کاندیدای کدام جریان سیاسی وارد عرصه انتخابات شده اید؟ گفت: من مستقلم و در دوران گذشته نیز همواره بصورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده ام.

نماینده پیشین مردم اسلام آباد غرب در مجلس به تبیین انگیزه خود برای ورود به عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: من فقط می خواهم یک جمله بگویم و اینکه قصد دارم عمرم را برای مردم اسلام آباد غرب و دالاهو بگذارم.

وی افزود: در طول این چهار ساله ای که من از خدمت به مردم محروم بودم، حرمت و قدرشناسی آنها تنها دلداری من بود و به هر حال در دوره گذشته انتخابات نه به لحاظ نتیجه بلکه از بعد فضای تخریبی که شکل گرفت خیلی تخریب ها مرا رنجیده خاطر کرد اما زمان نشان داد که بسیاری از این تخریب ها با انصاف صورت نگرفته و خیلی از مواردی که مطرح شد واقعیت نداشته است.

فلاحت پیشه با بیان اینکه تنها در این مدت دلداری مردم باعث حضور بنده در عرصه سیاسی ملی بود گفت: در حال حاضر به رغم اینکه پیشنهاداتی جهت کاندیداتوری من در سایر حوزه های انتخابیه بود اما اعلام کردم که به عنوان فرزند اسلام آباد غرب عمرم را برای این مردم خواهم گذاشت.

وی گفت: فارغ از هر نتیجه ای که در انتخابات آتی بدست آید و چه مردم به من رای دهند یا نه از حضورم در عرصه انتخابات پشیمان نمی شوم.

فلاحت پیشه در پاسخ به این سوال که آیا آقای لاریجانی و ظریف شما را شاگرد اول مجلس خطاب کرده اند؟ گفت: کسانی که این موضوع را مطرح می کنند اشاره آنها به خبری است که در زمان اعلام نتایج انتخابت دور گذشته در 20:30 پخش شد.

وی افزود: آن خبر تحت این عنوان مطرح شده بود که "بعضی از شاگرد اول های مجلس به مجلس را نیافتند" و در راس اینها عکس و اسم بنده را آوردند که به نظرم لطف دوستان بود ولی واقعیت این است که در مجلس شاگرد اول بودن یک عنوان و لقب نیست بلکه بر اساس شاخص های حضور یک نماینده مثل بازبودن تریبون نماینده است.

نماینده پیشین مردم اسلام آباد غرب در مجلس بیان کرد: به دوستان گفته ام که از مواضع هیچ کسی جهت تبلیغات برای من استفاده نکنند و من فکر می کنم هشت سال سابقه بنده در مجلس و این چهار سالی که نبوده ام به اندازه کافی ادله بوجود آمده که مردم بر اساس همان ادله ای که مربوط به شخص خود بنده است به من رای دهند یا نه.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مورد عناوینی که به بنده نسبت داده می شود از زبان خودم هیچ چیزی نمی گویم بلکه بهتر است از خود آقایان بپرسید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد