فرماندار اسلام آباد غرب:

9 دی یعنی مردم نظام و رهبری را می خواهند

کد خبر: 294030
|
11:50 - 1394/10/02
نسخه چاپی
9 دی یعنی مردم نظام و رهبری را می خواهند
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بصیرت یعنی اینکه یک خطا را دو بار تکرار نکنیم، بزرگان ما باید مواضع خود را مشخص کنند و در انتخابات شفافیت لازم را برای مردم نمودار کنیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: در طول دوران انقلاب ثابت شده، که در هر جایی که حضور مردم باعث تثبیت انقلاب و حمایت از اسلام و رهبری و انقلاب بوده دریغ نکرده اند.

 

وی افزود: 9 دی حماسه ای بود فارغ از هر گروه، جناح، قومیت، و هر قشر و طبقه ای در ایران که تبلور حضور همه مردم در حمایت از اسلام انقلاب و رهبری و طبیعتا" اتفاقات اینچنینی در طول تاریخ انقلاب خیلی اتفاق افتاده ، وقتی تصمیمات و بینش مطرح شده توسط نظام توسط مردم مهر تأئید گرفت.

 

افشین کریمی گفت: آنچه ما در 9دی دیدیم حضور عامه مردم برای حمایت از آن چیزی که اسلام ، انقلاب و رهبری می دانستند بوده است و هرگونه برداشت قشری طبقه ای، جناحی از این موضوع ظلم به یک اتفاق ملی است.

 

وی با بیان اینکه اگر رهبری را متعلق به قشر خاصی دانستیم در آنجا ظلم به رهبری است، افزود: چیزهایی مثل انقلاب، رهبری واسلام متعلق به همه مردم است و باید همه ما سعی کنیم و در حماسه ملی 9دی که همه مردم از همه جناح ها درآن حضور داشتند و صرفا" ندای رهبری را لبیک گفتند و به صحنه آمدند باید این موضوع به یک بحث ملی و مذهبی و نشان از وحدت و یکپارچگی مردم در حمایت از انقلاب تعبیر شود.

 

کریمی تصریح کرد: حماسه 9 دی باید بعنوان یک نماد وحدت ، یکپارچگی و نماد حمایت مردم از انقلاب ، نظام و رهبری مطرح شود و سعی نشود در آستانه انتخابات هر جریانی مطلبی را به نفع خودش مصادره کند، چون 9 دی متعلق به همه ملت ایران است که دغدغه نظام و اسلام را دارند.

 

وی با اشاره به اینکه اسم کوچه و خیابان های شهر را به اسم شهدا یا وقایع مهم ملی مثل دهه فجر22بهمن و… می گذاریم  ، افزود: 9 دی هم می تواند طی سیکل مربوطه از جانب شهرداری و شورای شهردر کمیسیون نامگداری مطرح شود.

 

فرماندار شهرستان با بیان اینکه آسیب شناسی گذشته باعث جلوگیری از تکرار اشتباهات گذشته خواهد شد، خاطرنشان کرد: اتفاقات سال 88 که باعث بالا رفتن جوالتهاب در مردم شد، باید بعنوان تجربه ای برای همه باشد که مهمترین هدف هر انتخاباتی تداوم نظام اسلامی است و این با وحدت، تعامل و گذشت از خطاهای همدیگر محقق خواهد شد.

 

وی در بحث انتخابات گفت: ما باید هیچ وقت بی طرفی مان را از دست ندهیم و افراد مسئولیت دار از ورود به کارهای انتخاباتی اجتناب کنند تا شائبه ای برای مردم پیش نیاید.

 

وی افزود: کاندیدا ها ظرفیت باخت را داشته باشند و سعی کنند برای رقابت های بعدی بازسازی کنند و مردم احساسات خود را کنترل کنند و برنامه کاری نخبگان این باشد که اصل برنامه ها یعنی حفظ نظام و جمهوری اسلامی فدای هیچ برنامه مقطعی نشود.

 

 

افشین کریمی با بیان اینکه مهمترین دستاورد حاکمیت ها در تمام دنیا امنیت است ، گفت: امنیت ما هم که حاصل نظام جمهوری اسلامی است و راه دستیابی و تداوم آن در وحدت است نباید بخاطر یک اتفاق وحدت را بشکنیم ومفهوم حماسه 9 دی این بود که مردم انقلاب، نظام اسلامی و رهبری را می خواهند.

 

وی افزود: بزرگداشت 9دی را بعنوان نماد وحدت طوری پیش ببریم که در انتخابات هم این حماسه تکرار شود و مردم بیایند فارغ از اختلاف سلیقه با رای خودشان در واقع به جمهوری اسلامی رای بدهند.

 

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر انتخاب مقام معظم رهبری بعنوان رهبر ایران بعنوان بهترین انتخاب در سال 68 ، گفت: ما باید در موضع گیری هایمان باید دقت کنیم که در بین مردم دودستگی ایجاد نشود و طرح موضوعاتی که باعث اختلاف می شود منفعتی برای انقلاب ندارد.

 

وی افزود: بعد از رحلت امام(ره) در انقلاب هیچ روحانی شایسته تر از مقام معظم رهبری برای تصدی رهبری نداشتیم و این را همه بزرگان این مملکت معترفند، و رهبری شخصیتی است که هم فیلسوف هم شاعر، هم مجتهد و هم سابقه جنگ دارد و هم مبارز است و هم جانبازی در انقلاب را دارد و هیچ کسی نمی تواند جای ایشان را بگیرد و هر کسی در این تشکیک کرد، باید در مبانی استدلالی آن ایراد گرفت.

 

وی در باب اختلاف نظر جناح ها و طیف های سیاسی گفت: ما بر شاخه ای نشستیم که نباید بن ببریم و اگر خدای ناکرده روزی اختلافی برای این انقلاب بیفتد هیچ کس نمی تواند امنیت را برقرار کند و ابتدا افرادی که با هم اختلاف نظر دارند آسیب می بینند.

 

کریمی با بیان اینکه نماد های ملی ما نباید مستمسک دعوا های جناحی قرار بگیرد، گفت: همه جناح های سیاسی ایران اعم از اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدالی و میانه رو در بحث رهبری توافق دارند و اختلاف سلیقه ها در روش های اجرا را نباید به عوامل وحدت شکن وصل کرد.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه 88 گفت: بصیرت یعنی اینکه یک خطا را دو بار تکرار نکنیم، بزرگان ما باید مواضع خود را مشخص کنند و در انتخابات شفافیت لازم را برای مردم نمودار کنیم، ابهامات را رفع نماییم، کاندیدا های ما ظرفیت مبارزه انتخاباتی،پیروزی و باخت را هم در خود بالا ببرند، مشکلات ساختار ها و سیستم های انتخاباتی برطرف شود.

 

کریمی در پایان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی در دنیا کم نیستند، که ما بیاییم به خودمان مشغول باشیم و همه ما باید گذشت داشته باشیم و هرچیزی از داشته هایمان را فدای انقلاب بکنیم و از اتفاقاتی که به انقلاب آسیب می رساند جلوگیری کنیم و تمام تلاشمان را برای وحدت در پشت سر مقام معظم رهبری با تبعیت از فرامین ایشان به کار بندیم.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد