در سومین روز از ثبت نام داوطلبین

15 نفر، آخرین آمار ثبت نام کاندیدها های مجلس در اسلام آبادغرب و دالاهو

کد خبر: 294014
|
17:47 - 1394/09/30
نسخه چاپی
15 نفر، آخرین آمار ثبت نام کاندیدها های مجلس در اسلام آبادغرب و دالاهو
اسلام آبادخبر: در سومین روز از ثبت نام داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 4 نفر دیگر هم برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ثبت نام کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر،تیمور بستی ، بهمن رضایی ، مهرداد زمانی ، شبنم حیرانی، سیدمظفر سیدی ، قاسم قاسمی ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی  ، سهام الدین چراغی ، معصومه صیادی ، امیر فرخی و حسن پیرکرمی، جزو 11 نفر کاندیداهای ثبت نامی داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب دالاهو در دو روز گذشته می باشند.

 

بر اساس این گزارش امروز نیز در سومین روز  از ثبت نام داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،نصرت الله مهدی زاده ، شهریار مصطفایی، نورالدین زارعی، علی یاور کرمیهم برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ثبت نام کردند که در مجموع آمار ثبت نام کنندگان به 15 نفر رسید.

 

گفته می شود؛ فردا سه شنبه  نادر نادری و پرویز رزمدیده نیز برای ثبت نام در فرمانداری اسلام آبادغرب حضور می یابند و حشمت الله فلاحت پیشه که قرار بوده در وزارت کشورثبت نام کند، احتمال حضورش با جمعی از هواداران در فرمانداری شهرستان برای ثبت نام وجود دارد.

 

علی جلیلیان و علی صابری برنامه دارند که در روز چهارشنبه  ثبت نام کنند و حاج تورج بدری نیز برنامه ثبت نام در روزهای آخر را دارد.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، در روز های آینده شاهد اتفاقات جذابی در ثبت نام کاندیداتوری افراد ناشناسی خواهیم بود که تاکنون اسمی از ایشان در میان نبوده و همچنین بالعکس برخی از افراد نیز بنا به دلایل نامعلومی ، هرچند تاکنون کمابیش فعالیت انتخاباتی نموده اند ممکن است اصلا" ثبت نام نکنند و وارد گردونه رقابت نشوند.

نورالدین زارعی در حال ثبت نام در ستاد انتخابات اسلام آبادغرب

 

شهریار مصطفایی  درمحل ستاد انتخابات اسلام آبادغرب

 

علی یاورکرمی درمحل ستاد انتخابات اسلام آبادغرب

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب