روز گذشته انجام گرفت/

نام نویسی امام جمعه اسلام آباد غرب به عنوان کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری

کد خبر: 294008
|
10:43 - 1394/09/29
نسخه چاپی
نام نویسی امام جمعه اسلام آباد غرب به عنوان کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری
در سومین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه اسلام آباد غرب به فرمانداری کرمانشاه مراجعه و ثبت‌نام کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور امام‌جمعه اسلام‌آباد غرب برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه روز گذشته ثبت‌نام کرد.

لازم به ذکر است ایشان ثبت نام اولیه را انجام و ثبت نام نهایی به دلیل نقص مدارک به روز دوشنبه موکول شد.

حجت الاسلام محمدی پور هدف خود از شرکت در انتخابات مجلس خبرگان را حمایت از ولایت فقیه در کشور و تثبیت جایگاه آن اعلام کرد.

محمدی پور خاطرنشان کرد: وظیفه و فلسفه مجلس خبرگان رهبری صیانت از جایگاه رهبری و ولایت فقیه در کشور است و چون اصل مهمی است باید افراد شایسته در این مجلس قرار گیرند.

حجت‌الاسلام سید امیر محمدی‌پور متولد شهریور 1349 در شهر آبادان است که سال‌های بسیاری از زندگی وی در استان‌های کرمانشاه و خوزستان با خاطرات دفاع مقدس همراه شده است.

وی بنا به پیشنهاد آیت‌الله حاج مجتبی معصومی پس از پایان تحصیلات متوسطه برای تحصیل علوم دینی راهی قم می‌شود و در ادامه تحصیل نیز درس خارج را از محضر مرحوم آیت‌الله میرزا جواد تبریزی و آیت‌الله سبحانی بهره‌مند شده است.

وی پیش از این امام جماعت مسجد سلمان فارسی کرمانشاه و امام جمعه رامهرمز در استان خوزستان بوده و از سال 1393 نیز در سنگر نماز جمعه اسلام‌آباد غرب حضور دارد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد