فرماندار اسلام آباد غرب خبر داد :

ثبت نام 8 نفر ازداوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اولین روز ثبت نام

کد خبر: 294005
|
17:49 - 1394/09/28
نسخه چاپی
ثبت نام 8 نفر ازداوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اولین روز ثبت نام
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب گفت: تا ساعت 14 اولین روز ثبت نام داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 8 نفر برای حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ثبت نام کرده اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار اسلام آباد غرب در بازدید از ستاد انتخابات این شهرستان گفت:  در اولین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  8 نفر برای حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب دالاهو و گهواره  ثبت نام کرده اند.

 

وی افزود: از این تعداد 5 نفر بصورت حضوری به فرمانداری مراجعه و مابقی بصورت اینترنتی ثبت نام کرده اند.

 

افشین کریمی گفت: بر اساس نیاز سنجی بعمل آمده  در این شهرستان 120 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده و بیش از 3000 نفر عوامل اجرایی ،نظارتی ،بازرسی ، امنیتی و ستادی کار برگزاری انتخابات در این شهرستان را عهده دارند.

 

فرماندار اسلام آباد غرب بیان داشت: با برگزاری جلسات و هماهنگی باهمه دست اندرکاران امر انتخابات زمینه حضور چشمگیر و باشکوه مردم در این رویداد مهم را فراهم خواهیم کرد و انشاالله مردم فهیم این حوزه انتخابیه همگام باسایر هموطنان  همچون گذشته حماسه ای بیاد ماندنی خلق خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد:  به مدیران شهرستان مکررا تذکر داده شده تحت هیچ عنوان از نیروی انسانی و امکانات دولتی برای حمایت از کاندیداها استفاده نکنند و ساعت کاری و اداری باید برای خدمت و حل مشکلات و نیازمندیهای  شهروندان محترم باشدو در صورتی که تخلفی در این خصوص مشاهده شود قطعا از طریق دادگاه تخلفات اداری موضوع را پیگیری خواهیم کرد .

 

کریمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: انتخابات مظهر اراده و علاقه مردم به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات برای  همه ما فصل الخطاب است .

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب