در نمازجمعه اسلام آباد غرب/

انتقاد امام جمعه اسلام آباد غرب از سخنان هاشمی/برخی ها اگر لیاقت می داشتند تریبون نماز جمعه را برای خود حفظ می کردند

کد خبر: 294002
|
15:23 - 1394/09/27
نسخه چاپی
انتقاد امام جمعه اسلام آباد غرب از سخنان هاشمی/برخی ها اگر لیاقت می داشتند تریبون نماز جمعه را برای خود حفظ می کردند
اسلام آباد خبر: حجت الاسلام محمدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته به شدت از سخنان هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: یکی از ویژگی های کاندیداهای اصلح قانونمداری است و کسی که قانون را رعایت نکند لیاقت رسیدن به کرسی مجلس شورای اسلامی را ندارد.

امام جمعه اسلام آباد غرب با بیان اینکه رعایت قانون نشانه تقواست گفت: یکی از معیارهای تمکین به قانون موضوع رعایت زمانبندی تبلیغات انتخاباتی است و کسی که خارج از زمان قانونی تبلیغات اقدام به این کار کرد، خلاف قانون عمل کرده است.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح بیان کرد: دشمنان همواره درصدد بوده و هستند تا با ایجاد اختلاف و دوقطبی کردن فضای کشور به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند که در همین راستا اختلاف شیعه و سنی،اختلافات سیاسی و اختلاف بین حوزه و دانشگاه را دنبال کرده اند.

محمدی پور با بیان اینکه دو هدف عمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و پیشرفت بود افزود: ما قبل از انقلاب نیز پیشرفت داشتیم اما این پیشرفت وابسته بود و انقلاب اسلامی پیشرفت و استقلال را توامان با هم دنبال می کرد.

امام جمعه اسلام آباد غرب بیان کرد: نماد پیشرفت کشور دانشگاه ها هستند و نماد استقلال روحانیت و حوزه علمیه لذا دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب قصد داشتند تا با ترویج این تفکر که روحانیت متحجر است و دانشگاهی غرب زده بین حوزه و دانشگاه اختلاف ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ما در جامعه اسلامی حضور حوزه و دانشگاه را توامان با هم می خواهیم، افزود: باید به روح بلند شهید مفتح درود فرستاد چرا که این شهید بزرگوار دنبال وحدت دو نهاد بزرگ حوزه و دانشگاه بودند.

امام جمعه اسلام آباد غرب به حوادث اخیر نیجریه نیز اشاره و بیان کرد: شیخ زکزاکی از شاگردان مکتب امام خمینی(ره) می باشد که یکسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ایران آمد، مرید حضرت امام(ره) شد و بعد از بازگشت به نیجریه 7 الی 8 میلیون نفر را شیعه کرد که همگی آنها مقلد حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) می باشند. 

وی با اشاره به اینکه اهداف و آرمان های شیعیان نیجریه همان اهداف انقلاب اسلامی می باشد گفت: امروز انقلاب اسلامی به کشورهای جهان صادر شده و دشمنان با احساس خطر از این مسئله در نیجریه به خانواده شیخ زکزاکی حمله و صدها نفر از شیعیان این کشور را قتل عام و خود ایشان را نیز اسیر می کنند.

محمدی پور با انتقاد تند از سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در خصوص موضوع جانشینی رهبری(شعار مرگ بر فتنه گر توسط مردم سر داده می شود) گفت: در 26 سال گذشته و در دوران زعامت رهبر معظم انقلاب با وجود تحریم ها و مشکلات فراوان، رهنمودها و مدیریت ایشان کشور را به پیشرفت های زیادی در زمینه های مختلف رسانده است.

وی با اشاره به اینکه دعای ما همواره این بوده که "خدایا از عمر ما بکاه و به عمر رهبری اضافه کن" افزود: متاسفانه ایشان(آقای هاشمی) صحبتی را مطرح می کنند که در نزدیکی انتخابات خبرگان بوی فتنه جدید از آن به مشام میرسد.

وی افزود: مگر ما مثل فتنه 88 غافلیم که در دام فتنه جدیدی بیفتیم و عده ای الان با نزدیک شدن به بیت امام(ره) حرف هایی می زنید که می خواهند رهبری را در مقابل بیت امام(ره) قرار دهند و نظام را دو دستی تقدیم آمریکا کنند.

امام جمعه اسلام آباد غرب خطاب به شخص هاشمی رفسنجانی گفت: شما با تفکرات لیبرالی خود را به امام نزدیک کردید و الان در مورد جانشینی رهبر انقلاب حرف می زنید، همین جا اعلام می کنیم که ما به دنبال جانشینی برای خود شما هستیم.(شعار مرگ بر خواص بی بصیرت توسط مردم سر داده می شود)

وی افزود: متاسفانه برخی ها لیاقت نداشتند تریبون نماز جمعه را برای خود حفظ کنند و برای راضی کردن دشمنان بی دین حرفهایی از تریبون نماز جمعه می زدند که قداست این تریبون را می شکست.

محمدی پور تصریح کرد: عمری به دنبال این بودید که از رهبری کوچکترین نقطه ضعفی بگیرید ولی نتوانستید اما اطرافیان شما سر منشاء تمامی اختلاس ها در کشور هستند و تفکر شما همان است که می گویید "اگر سدی درست کردیم و در کنار آن اختلاسی هم شد ایرادی ندارد."

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها