باحضور فرماندار ،شورای نگهبان و معتمدین شهرستان صورت گرفت /

تعیین اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شهرستان اسلام آباد غرب

کد خبر: 293985
|
18:17 - 1394/09/24
نسخه چاپی
 تعیین اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شهرستان اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری باحضور فرماندار ،شورای نگهبان و معتمدین شهرستان مشخص شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  جلسه تعیین اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شهرستان در فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

در این جلسه  فرماندار شهرستان بیان داشت: برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم  مهمترین  رویداد داخلی کشور در سالجاری است  و قبل از هر چیزی اعلام می کنیم که انتخابات آبروی ماست و هرچه توان داشته باشیم  برای برگزاری این رویداد مهم در سالجاری  بکار خواهیم گرفت.

 


وی افزود: نیازمندیهای لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم شده و چه از لحاظ نیروی انسانی و چه امکانات در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و انشاالله در اسفند ماه سالجاری انتخاباتی با حضور پرشور آحاد مردم در شهرستان برگزار خواهیم کرد.

 

فرماندار اسلام آباد در جمع معتمدین شهرستان بیان داشت: سعی شده معتمدین گرانقدر از بین قشرها، طبقات و صنوف مختلف انتخاب شوند و اعلام می کنم  عزیزانی که در این جمع انتخاب می شوند  برای برگزاری انتخابات متحمل زحمت خواهند شد وبنده از همه عزیزانی که در این جلسه حضور دارند قدردانی می نمایم .

 

افشین کریمی تصریح کرد: همه باید برای برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و بدور از هرگونه حاشیه تلاش کنیم.

 

 

در پایان این جلسه و پس از رای گیری 8 نفر عضو اصلی و 5 نفر عضو علی البدل هیات اجرایی  انتخابات  پنجمین دوره خبرگان رهبری  در شهرستان اسلام آباد غرب مشخص شدند.

 

مهدی کاظمی تبار ، دکتر علی ظهرابی ،  فریبرز منصوری ، دکتر حمیدرضا بیگرضایی ، اکبر میرزایی ، تیمور بیگرضایی ، گودرز طلوعی و الله مراد خانه بیگی، 8 عضو منتخب و اصلی هیات اجرایی هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شهرستان اسلام آباد غرب هستند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد