رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن:

اروپا از مرحله اسلام هراسی گذر کرده است/ ورود به مرحله تنفرسازی از اسلام/ بازجویی از دختر پنج ساله به جرم بازی

کد خبر: 293959
|
11:41 - 1394/09/20
نسخه چاپی
 اروپا از مرحله اسلام هراسی گذر کرده است/ ورود به مرحله تنفرسازی از اسلام/ بازجویی از دختر پنج ساله به جرم بازی
رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن گفت: اروپا از مرحله اسلام هراسی گذرکرده و وارد مرحله تنفر سازی از اسلام شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر؛  مسعود شجره در گفتگو با خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به تشدید فضای اسلام هراسی در اروپا و آمریکا اظهار داشت: امروز دیگر در غرب از پروژه اسلام هراسی عبور کرده اند و وارد مرحله تنفر زایی شده اند.

 

رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی افزود: در گزارشی که هفته گذشته آن را منتشر کردیم به این مساله اشاره شده است که مسلمانان معتقد هستند که این اسلام هراسی ناشی از فعالیت های برخی از رسانه ها،  روزنامه نگاران، سیاست مداران و قوانین ضد تروریسم بوده است.

 

وی به نقش منفی قوانین ضد تروریسم کشورهای غربی بر آسایش مسلمانان اشاره کرد و گفت: این قوانین باعث شده اند که هر اتفاقی که در غرب رخ می دهد، پایه های روش تنفر سازی از مسلمانان تقویت کند.

 

شجره به روند رو به صعود تنفرسازی در اروپا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که این روند رو به افزایش است.

 

وی افزود: به عنوان مثال در روزهای گذشته یک کودک پنج ساله در مهدکودک اعلام کرده بود که با پسرخاله ام تفنگ بازی می کنم و همین صحبت این کودک در مورد بازی اش با تفنگ اسباب بازی باعث شده که بدون آنکه به والدینش اطلاع دهند پلیس او را سوال پیچ کرده بود!

 

وی خاطر نشان کرد: این شرایط در حالی رخ می دهد که مسلمانان خودشان اصلی تریت قربانیان حوادث تروریستی هستند و داعش بیشتر مسلمانان را ترور می کند.

 

رییس کمیسیون حقوق بشر اسلامی لندن از افزایش نفرت مسلمان اروپا از داعش خبر داد و تاکید کرد: گروه تروریستی هیچ جایگاهی میان مسلمانان ندارد.

 

وی به کمک های کشورهای غربی به داعش اشاره کرد و گفت: این مساله در حالی صورت این دولت ها می خواهند فعالیت این گروه را به مسلمانان نسبت دهند.

 

انتهای خبر/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد