یادداشت/ نادر نادری

فتنه گران سال 88 ایادی استکبار بودند/ عوامل فتنه نمی توانند در سرنوشت ملت اثر بگذارند

کد خبر: 293942
|
17:32 - 1394/09/15
نسخه چاپی
فتنه گران سال 88 ایادی استکبار بودند/ عوامل فتنه نمی توانند در سرنوشت ملت اثر بگذارند
اسلام آبادخبر: در فتنه سال 88 عده ای از ایادی استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار، انگلیس خبیث و اسرائیل غاصب به تحریک احساسات مردم، شبهه آفرینی، آتش افروزی و تخریب اموال عمومی در ایام عاشورای حسینی پرداختند.

یادداشت میهمان - نادر نادری*/ در ایام اربعین حسینی که استان کرمانشاه و دیگر استانها با رایحه معطر زائران حسینی خوشبوتر از همیشه  گردیده است؛ بیش از همه چیز یاد شهدا و امام شهدا در ذهن ها تداعی می شود، آرزوی رزمندگان و ایثار گرانی که در آن سالهای دفاع مقدس به یاد حسین و زیارت کربلا جانفشانیها کردند؛ امروز به ثمر نشسته است. سفر میلیونها زائر حسینی دلباخته به عتبات عالیات جهانیان را بهت زده نمود. چنین شور و شعوری را در کجای عالم و در چه مکتبی می توان سراغ گرفت؟ بذر بیداری اسلامی که سالیان پیش توسط امام راحل در ایران کاشته شد در تمام منطقه خاورمیانه پراکنده گردیده و در حال شکوفایی و ثمر دادن است و کلام و پیام رهبر معظم انقلاب به درستی به جهانیان منتقل گردیده است که فرمودند « امروز به برکت اسلام، به برکت انقلاب اسلامی، به برکت بیداری عمومی اسلامی، یک حوادثی در منطقه دارد اتقاق میافتد که تا امروز تا این ساعت در نقاطی به نتیجه رسیده است».

 

در چنین ایامی که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به خیال خام خود در پی توطئه­ گری و فتنه انگیزی هستند مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی حماسه ای به بزرگی ایمان و اعتقاد خود خلق کردند که مایه مسرت، اتحاد و یکپارچگی دیگر ملل مسلمان نیز شده است و در این تجمع اربعین حسینی، مردمِ دهها کشور مسلمان با هم یاد اسوه­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ی آزادگی و ایمان را به درستی گرامی داشتند و کلام حضرت امام (ره) که فرمودند "اسلام آمده است تا تمام ملل دنیا را با هم متحد کند و یک امت بزرگ به نام امت اسلام در دنیا برقرار کند تا کسانیکه می خواهند سلطه بر این دولت های اسلامی و مراکز اسلام پیدا کنند نتوانند"؛ محقق شده است.

 

نگرش والای انقلابی توأم با رهنمودهای داهیانه و عالمانه مقام معظم رهبری چنان مردم را بیمه کرده است که هیچ دشمنی و هیچ مستکبری نتواند در مقابل عظمت و خواست این ملت قد علم کند؛ ملتی که اعتلای فرهنگ حسینی و تعالیم دینی و تداوم راه شهیدان خود را هدف و الگو قرار داده است.

 

بی تردید این موج اسلام خواهیِ عاشقانه در میان تبلیغات دشمنان دیرینه این ملت، نوید بخش وحدت بیشتر مسلمین و کشورهای مسلمان منطقه شده و از سویی مایه یأس و نا امیدی عوامل نفوذی و کسانیکه گوشه چشمی به دشمنان و بدخواهان این ملت غیور دارند ـ می گردد.

 

مردم آگاه و شریف ایران اسلامی هرجا که لازم بوده است چنین حسینی و چنین متحد، از آرمانهای امام و شهداء و ولی امر خود دفاع نموده اند. ملتی که ولایت پذیر باشد ایمان و اخلاص خود را نمایان خواهد کرد، همان گونه که در فتنه سال 88 عده ای از ایادی استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار، انگلیس خبیث و اسرائیل غاصب به تحریک احساسات مردم، شبهه آفرینی، آتش افروزی و تخریب اموال عمومی در ایام عاشورای حسینی پرداختند اما اخلاص و ایمان مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری منجر به خلق حماسه 9 دی گردید و چنان آنها را نا­­ ­امید و مأیوس گردانید که هیچگاه بجای مردم تصمیم نگیرند و ارزشهای این ملت را نادیده نپندارند زیرا این مردم الگوهای خود را به خوبی شناخته اند.

 

بحمدالله و المنه بصیرت دینی و دشمن شناسی مردم چنان اعتلایی یافته است که هیچ گاه عوامل فتنه­ گر، جریانهای انحرافی و نفوذیهای دشمنان قسم خورده این ملت نمی توانند در سرنوشت اسلام و مسلمین دخیل باشند و یا آنها را نا امید و مأیوس گردانند زیرا همین ملت با مقتدای خود پیمان بسته اند که رهنمودهای معظم ­له را آویزه گوش قرار دهند و کلام گهربارشان را که در جمع مردم آمل فرمودند « امروز مهمترین وظیفه آحاد مردم حضور در صحنه دفاع از انقلاب و اعتماد به مسئولان است و اصلی ترین وظیفه مسئولان تلاش بی وقفه برای کار و خدمت به مردم و پیشبرد امور کشور است »، هیچگاه فراموش نکنند.

 

آری برکات شهادت امام شهیدان آقا اباعبدا... الحسین «ع» و یاران با وفایش همیشه مایه بصیرت و آگاهی ملت فهیم ما بوده است، خصوصاً برکات ماههای محرم و صفر در طی سالهای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در گذرگاههای تاریخی، چراغ راه مسلمانان بوده است. از خداوند سبحان خواهانیم که این راه مستدام و پویاتر از همیشه به ظهور آقا امام زمان «عج» متصل شود.

 

*فعال سیاسی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب