مدیر جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب خبرداد:

تصادف405 و کامیون در محور حمیل-اسلام آبادغرب 5مصدوم برجای گذاشت/ مسدود شدن راه و ایجاد ترافیک سنگین

کد خبر: 293927
|
16:07 - 1394/09/13
نسخه چاپی
تصادف405 و کامیون در محور حمیل-اسلام آبادغرب 5مصدوم برجای گذاشت/ مسدود شدن راه و ایجاد ترافیک سنگین
اسلام آبادخبر: تصادف405 و کامیون در محور حمیل-اسلام آبادغرب که منجر به مصدوم شدن 5 سرنشین خودور سواری پژو گردید، باعث انسداد راه و ایجاد ترافیک سنگین گردید.

به گزارشاسلام آبادخبر، علی احمد رزاقی مدیر جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب در خصوص تصادف405 و کامیون در بعداظهر امروز در محور حمیل-اسلام آبادغرب گفت: برخورد 405 و کامیون 5 زخمی برجای گذاشته و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

 

وی افزود: اکیپ های امدادی هلال احمر، فوریت های پزشکی و پلیس راه که بخاطر شلوغی مسیر برگشت زائرین اربعین در طول مسیر آماده باش بوده، به محض اعلام خبر تصادف خودرو سواری پژو با کامیون، سریعا" در محل حاضر شده و اقدام به آزادسازی سرنشینان و خدمات امدادی نموده و مصدومین به بیمارستان اسلام آبادغرب اعزام می شوند.

 

رزاقی گفت: کامیون با بار سبزی از حمیل به سمت اسلام آباد در حرکت بوده و خودرو پژو نیز در لاین مقابل در حرکت بوده است و ظاهرا" خواب آلودگی راننده پژو باعث انحراف به چپ خودرو شده و منجر به تصادف با کامیون گردیده است.

 

وی افزود: وقوع این تصادف درشلوغی مسیر برگشت زائرین اربعین، باعث مسدود شدن راه برای مدت کوتاهی و  ایجاد ترافیک سنگین از حمیل تا امامزاده قاضیوند(ع) گردید، که با تلاش نیروهای امدادی و حضور به موقع پلیس این مشکل مرتفع گردید.

 

گفتنی است؛ همزمان با تصادف فوق الذکر یک تصادف دیگر دراثر برخورد دو خودرو سواری  در حمیل رخ داده که محمودی مدیر کل هلال احمر استان کرمانشاه  که برای بازدید از امدادرسانی در مسیر زائرین اربعین آمده بود، در محل سانحه حاضر بوده و شخصا" وارد عمل شده و به همراه همکاران به مصدومین حادثه امداد رسانی می نمایند.

 

مدیر جمعیت هلال احمر اسلام آبادغرب با بیان اینکه اکثر تصادفات در این ایام بخاطر خستگی، خواب آلودگی و عجله زائرین برای بازگشت به منزل است، از مردم بومی منطقه تقاضا نمود؛ با توجه به اینکه مسیرحمیل به اسلام آبادغرب تا چند روز آینده بعلت بازگشت زوار اربعین حسینی(ع) شلوغ می باشد از تردد های غیر ضروری خودداری نمایند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها