فرماندار اسلام آباد غرب خبر داد:

اشتغال مستقیم 250 نفر با ایجاد گلخانه هیدرو پونیک در اسلام آباد غرب

کد خبر: 293827
|
10:10 - 1394/08/24
نسخه چاپی
اشتغال مستقیم  250 نفر با ایجاد گلخانه هیدرو پونیک در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آباد غرب در بازدید از مزارع کشت زعفران و کلم بروکلی از ایجاد گلخانه هیدرو پونیک درمجتمع 57 هکتاری گلخانه شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور مدیر کل جهاد کشاورزی استان و فرماندارشهرستان  از مزارع و مجتمع گلخانه ای شهرستان اسلام آباد غرب بازدید بعمل آمد.

 

در این بازدید فرماندار شهرستان از احداث گلخانه هیدروپونیک در مجتمع 57 هکتاری گلخانه شهرستان با اعتبار 550 میلیارد ریال  خبر داد.

 

وی افزود: این پروژه در بازه زمانی 18 ماهه آماده می شود که اشتغال 250 نفر بطور مستقیم را فراهم می نماید.

 

در ادامه این بازدید که از مزارع کشت زعفران نیز بازدید بعمل آمد که  فرماندار شهرستان  در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر 65 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در روستاهای امیر آباد، چنگور، میله سر، سراب شیان، قلعه شیان، ارکوازی، لر به کشت محصول زغفران اختصاص یافته که پیش بینی می شود بیش از 13 کیلوگرم زعفران از این مزارع برداشت شود که نسبت به سال قبل 7 کیلوگرم افزایش خواهد داشت.

 

 

افشین کریمی گفت:  کلم بروکلی یکی دیگر از محصولاتی است که در روستای مله هار در 5 هزار متر مربع از اراضی  برای اولین بار در شهرستان کشت شده  که پیش بینی می شود 10 تن  از این محصول برداشت شود.

 

فرمانداراسلام آبادغرب  در پایان سخنان خود از پرورش پرندگانی همچون کبک و بلدرچین در مرغداریهای سنتی غیر فعال خبر داد و گفت پرورش این پرندگان در روستاهای کندهر و امیر آباد در حال انجام است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد