کاشی کاژه واحد نمونه کشوری شد

کد خبر: 293788
|
17:39 - 1394/08/17
نسخه چاپی
کاشی کاژه واحد نمونه کشوری شد
اسلام آبادخبر: با فضای کاری سنگین، که استان کرمانشاه و بخصوص شهرستان اسلام آبادغرب دارد وجود معدود واحدهای تولیدی , صنعتی استان را باید ارج نهاد و با تمام توان از کارخانه های موجود حمایت کرد.

به گزارشاسلام آبادخبر، امیر حسین صیدمحمدی قائم مقام مدیرعامل کارخانه کاشی کاژه در این باره اظهار می دارد : یکی از موفق ترین کارخانه های سطح استان که در کشور هم توانسته به خوبی خود را مطرح کند والبته نام ونشانی برای خود بدست آورد , شرکت صنعت کاشی کاژه است که یک تنه بار بیکاران شهرستان را تا حد مقدور به دوش کشیده است.
 

صیدمحمدی با ابراز این نکته که ماشین آلات این شرکت از بهترین و بروز ترین تکنولوژی روز دنیا که از ساکمی ایتالیا گرفته شده است , بهره مند است گفت : این شرکت بزرگترین واحد تولید کاشی و سرامیک  بخش خصوصی در کشور است که خوشبختانه امسال (سال94) هم شرکت کاشی کاژه موفق به دریافت تندیس واحد نمونه صنعتی و نشان واحد نمونه کیفی استاندارد شد.

قائم مقام کاشی کاژه , صادرات به کشورهایی همچون ارمنستان , عراق , کویت و... را بخشی از بازار عمده این شرکت ذکر و گفت البته در بازار داخلی هم فضای مطلوبی داریم که با تولید پانزده میلیون متر مربع در سال و با مساحت سیصدهزار مترمربعی و زیربنای هفتاد هزار مترمربع افق دید روشنی پیش روی این واحد صنعتی موفق است.
لازم به ذکر است درحال حاضر حدود ششصد و پنجاه نفر در شرکت صنعت کاشی کاژه مشغول فعالیت هستند.

 

منبع: اسلام آبادپست

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد