فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تشریح کرد:

جزئیات اولیه بررسی جسد غرق شده در رودخانه اسلام آبادغرب

کد خبر: 293715
|
10:40 - 1394/08/11
نسخه چاپی
جزئیات اولیه بررسی جسد غرق شده در رودخانه اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در بررسی های اولیه تا این لحظه مشخص شده که فرضیه قتل در خصوص جسد غرق شده در رودخانه اسلام آبادغرب منتفی است.

به گزارشاسلام آبادخبر،  انتشار تصاویری از یک جسد که درمسیر رودخانه حوالی پل  شهرک ولیعصر اسلام آباد غرب گرفته شده است در شبکه های اجتماعی حاشیه ساز شد .

 

براساس این گزارش، با توجه به اینکه در چند روز اخیر بارندگی شدید چند روزه و بروز سیلاب در شهرستان اسلام آبادغرب  جان یک جوان دیگر را گرفته بود، این خبر به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر گردید و تحلیل ها غیر تخصصی در شبکه های اجتماعی و شایعاتی پیرامون آن در بین عموم مردم شکل گرفت.

 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در راستای پایان دادن به شایعات بی اساس در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبراظهار کرد: در بررسی های اولیه تا این لحظه مشخص شده که فرضیه قتل در خصوص جسد غرق شده در رودخانه اسلام آبادغرب منتفی است.

 

وی افزود: پلیس در تحقیقات اولیه دو فرضیه را مطرح کرده است، اول اینکه جسد متعلق به شخصی بدون سرپناه، کارتون خواب یا معتاد بوده و فرضیه دیگر اینکه جسد متعلق به شخصی بوده که درجای دیگری به قتل رسیده باشد و سپس به رودخانه انداخته شده است.

 

سرهنگ سرتیپ نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه  آثار اولیه وجود ضرب و شتم بر روی بدن جسد وجود ندارد  و علاوه بر آن هیچ گزارشی دال بر مفقودی یا عدم مراجعه به منزل از طرف خانواده شخص مجهول الهویه توسط پلیس دریافت نشده است، لذا نظریه بدون سرپناه بودن شخص متوفی قوت می گیرد و تا این لحظه فرضیه قتل منتفی است.

 

 

وی افزود: تحقیقات شناسایی هویت جسد و علت مرگ در آزمایشگاه های تخصصی پزشکی قانونی در دست بررسی است که پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه، حتی خبر مرگ افراد بی سرپناه بار روانی منفی زیادی برای نام شهرستان در کشور بدنبال دارد، خاطرنشان کرد: بنده بعنوان یک کارشناس انتظامی بارها در جلسات متعدد، خطرات اجتماعی، بیماری های عفونی و مشکلات افراد معتاد، کارتون خواب و بی سرپناه را یادآوری کرده ام.

 

به گزارشاسلام آبادخبر،  سرهنگ سرتیپ نیا پیش از این در حضور اصحاب رسانه اعلام کرده بود که در صورتی که یک اداره یا ارگانی مسئولیت تحویل گرفتن افراد معتاد، کارتون خواب و بی سرپناه را برعهده بگیرد، ظرف 48 ساعت تمام این افراد را جمع آوری و تحویل ارگان مربوطه خواهد داد، اما هیچ مسئولی اقدام مثبت و موثری در این رابطه انجام نداده و با بیان کمبود بودجه و امکانات از زیر بار مسئولیت این مشکل خطیر شانه خالی کرده اند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد