رحمانی فضلی: بزودی از برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت پرده برداری خواهد شد/ وقت اتکا به منابع داخلی فرا رسیده است

کد خبر: 293705
|
21:24 - 1394/08/08
نسخه چاپی
رحمانی فضلی: بزودی از برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت پرده برداری خواهد شد/ وقت اتکا به منابع داخلی فرا رسیده است
وزیر کشور گفت: در این مقطع دیگر وقت فاصله گرفتن از اقتصاد متکی به نفت فرا رسیده و دولت برای انجام اقتصاد مقاومتی برنامه های خوبی در پیش دارد.

 

 

بزودی از برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت پرده برداری خواهد شد/ وقت اتکا به منابع داخلی فرا رسیده است

 

 

به گزارشاسلام آباد خبر، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در منزل خانواده شهید فهمیده و در حاشیه دیدار با ایشان به"تیتر1"گفت: تنها راه برون رفت از وضعیت اقتصاد راکد و مشکل دار کنونی پرداختن به اقتصاد مقاومتی است که دولت برنامه های خوبی در این خصوص تدارک دیده است.

 

بزودی از برنامه های اقتصاد مقاومتی دولت پرده برداری خواهد شد/وقت اتکا به منابع داخلی فرا رسیده است


وی با بیان اینکه بزودی از این برنامه ها پرده برداری خواهد شد گفت: دولت برای اقتصاد مقاومتی برنامه مفصلی تدارک دیده است و این برنامه ها که توسط آقای روحانی به رهبری تقدیم شده است شامل طرح های مدون خود اتکایی با استفاده از منابع طبیعی و استعدادهای داخلی کشور و نیروی جوانان است که دولت منتظر نظر رهبری در این خصوص است.
وزیر کشور خاطر نشان کرد: با تمام تلاشی که دولت در این راستا انجام میدهد، مشارکت مردم و  عزم و اراده آنان برای محقق شدن برنامه ها، نقشی اساسی است.
وی در پایان افزود: مانند تمام صحنه های تاریخ انقلاب مردم باید به میدان آمده و به دولت کمک کنند.
یک اقتصادی با همت مردم، تدبیر دولت و هدایتهای مقام معظم رهبری خواهیم ساخت که این اقتصاد دیگر تابع تکانهای اقتصادی، سیاسی و امنیتی بین الملل نخواهد بود.
ما باید از نفت فاصله گرفته و به منابع خود متکی باشیم ماباید جوانان خود اتکا کنیم و برای تمام اینها دولت برنامه تدارک دیده است.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد