فرماندار اسلام آبادغرب:

اصل بی طرفی در اجرای انتخابات سالم را در دستور کار قرار داده ایم

کد خبر: 293693
|
11:10 - 1394/08/06
نسخه چاپی
 اصل بی طرفی در اجرای  انتخابات سالم را در دستور کار قرار داده ایم
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: در انتخابات مشارکت گسترده مردم در پای صندوقهای رای واجرای دقیق قانون انتخابات را در دستور کار قرار خواهیم داد.

به گزارشاسلام آبادخبر،  باحضور فرماندار و مسئولین کمیته های مختلف انتخابات ،دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه بیان داشت: تا این لحظه  ستاد انتخابات شهرستان با دقت و چشم باز تحرکات انتخاباتی در شهرستان را رصد کرده و گزارشات مربوطه منظم به استان ارسال شده است و در ادامه هم این روند انجام خواهد گرفت.

 

وی افزود:  اصل بی طرفی و اجرای  دقیق قوانین و مقررات انتخابات سالم و جلوگیری از  هرگونه حاشیه  سازی برای حضور و مشارکت حداکثری  مردم درانتخابات آتی را در دستور کار قرار داده ایم و با فرد یا افرادی که بخواهند بدون رعایت قوانین و مقررات در برگزاری باشکوه انتخابات خللی ایجاد کنند برخورد خواهیم کرد.

 

افشین کریمی گفت: هیچ یک از دست اندرکاران انتخابات شهرستان اجازه حضور در برنامه های انتخاباتی کاندیداها را ندارند و درصورت مشاهده قطعا به دادگاه تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

 

وی بیان داشت: برگزاری باشکوه و سالم انتخابات آبروی شهرستان است و همه دست اندرکاران این امر باید تلاش کنند برای رسیدن به این مطلوب فضای آرام  در شهرستان ایجاد شود.

 

فرماندار شهرستان گفت: اخبار مربوط به ستاد انتخابات فقط از طریق کمیته اطلاع رسانی  از طریق  پورتال خبری فرمانداری به مردم عزیز ارائه خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها