در ادامه پویش مردمی" # ما هم اجازه نمی دهیم"/

امام جمعه اسلام آباد غرب به پویش مردمی" # ما هم اجازه نمی دهیم" پیوست

کد خبر: 293306
|
10:16 - 1394/06/08
نسخه چاپی
امام جمعه اسلام آباد غرب به پویش مردمی" # ما هم اجازه نمی دهیم" پیوست
اسلام آبادخبر: حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت، به پویش مردمی"ما هم اجازه نمی‌دهیم" در شهرستان اسلام آبادغرب پیوست.

 

به گزارشاسلام آبادخبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب  در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت، به پویش مردمی"ما هم اجازه نمی‌دهیم" در شهرستان اسلام آبادغرب پیوست.

 

 

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه، آنچه که باعث ضعف مسلمین می شود اختلاف است، اظهار کرد: آنچه که باعث قوت مسلمین می شود وحدت است، وعامل وحدت تمام احزاب ، گروه ها و مسلمانان ایران و جهان پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای است.

 

وی افزود: بارها تاکید داشته ایم که دشمنان با استفاده از تبلیغات قوی از جهات مخلف قصد اختلاف انداختن در بین ما هستند، و ماهواره بعنوان یک ابزار تبلیغی دشمن در خانه های شما هست .

 

حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به تذکر رهبر انقلاب که خیال نکنید بعد از توافق هسته ای آمریکا از استکبار بودن خودش افتاده یا دشمنی ما با آمریکا تمام شده، گفت: ما تا وقتی که مسلمان هستیم آمریکا دشمن ماست و اگر انرژی هسته ای را کلا" پلمب کنیم بازهم آمریکا دشمن ماست چون اصل انقلاب اسلامی منافع آنها را به خطر  انداخته و ما به این خطر ادامه می دهیم تا زمانی که تمدن بزرگ اسلامی بر تمدن غرب غلبه کند و زمینه برای ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها