فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 293273
|
10:00 - 1394/05/28
نسخه چاپی
اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در چندین نقطه شهر اسلام آبادغرب خبر داد.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا  در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، اظهار داشت: در این طرح که با هماهنگی دستگاه قضایی و مسئولین ذیربط  در ساعت 18 غروب روز دوشنبه 26 مرداد ماه  انجام گردید، پاکسازی پارک ملت ، پارک ولایت و چندین تفرجگاه عمومی در حاشیه شهر صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه مهمترین خواسته مردم اسلام آبادغرب برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و پاکسازی این مناطق آلوده است، افزود: در همین راستا طرح پاکسازی محله شهریار شهر که  یکی از محلات قدیمی شهر اسلام آبادغرب است که  در گذشته  تردد معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در این محدوده باعث شده است که نگاهی ناخوشایند به این محله وجود داشته باشد، به اجرا  درآمد.

 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا با هشدار به به قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان، گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوه و جرم خیز بطور مستمر ادامه دارد و مبارزه با افراد مخل نظم و آسایش عمومی  و هنجار شکنان  بطور جدی در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی قرار دارد و اجازه عرض اندام به افراد متخلف داده نخواهد شد.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر،  اجرای این طرح ها، بازتاب بسیار خوبی در بین مردم داشته است و باعث بالا رفتن احساس امنیت در شهروندان شده است .

 

گفتنی است حضور قاطعانه فرمانده انتظامی شهرستان در عملیات ها در کنار نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان علاوه بر افزایش روحیه جانبازی نیرو در راه خدمت به مردم، باعث تنگ شدن عرصه بر افراد افراد هنجار شکن و قانون شکن گردیده است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها