رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه:

عملیات مرصاد درس عبرتی برای تمام دشمنان نظام است

کد خبر: 293175
|
10:35 - 1394/05/03
نسخه چاپی
عملیات مرصاد درس عبرتی برای تمام دشمنان نظام است
اسلام آبادخبر: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: عملیات سرنوشت‌ ساز مرصاد درس عبرتی برای تمام دشمنان داخلی و خارجی آینده نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمان‌ ها است.

به گزارشاسلام آباد خبر، علی جلیلیان اظهار داشت: در رابطه با فراهم کردن امکان دیدار با مقام معظم رهبری به عنوان مطالبه مردم شریف کرمانشاه در سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه نامه‌ ای به بیت آیت‌الله علما ارسال شده است.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی عملیات مرصاد را نبرد پیروزمندانه رزمندگان اسلام و عملیاتی سرنوشت ساز برای خنثی کردن توطئه‌های منافقین کوردل عنوان کرد و افزود: توطئه نبرد سازمان نفاق علیه جمهوری اسلامی ایران ار سوی استکبار و رژیم بعث عراق در آن زمان طراحی شد.

 

جلیلیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دلاور عملیات مرصاد گفت: روز ملی کرمانشاه روزی بسیار مهم برای مردم ما و دیدار با مقام معظم رهبری نیز خواسته به حق مردم این دیار است و امیدواریم امکان ملاقات با رهبر معظم انقلاب فراهم شود.

 

وی عملیات مرصاد را درس عبرتی برای دشمنان در همه زمان‌ها خواند و افزود: دشمنان بدانند همانگونه که به منافقین کوردل در عملیات مرصاد درس بزرگی دادیم جمهوری اسلامی ایران در آینده نیز با اقتدار بیشتر و در آن واحد مقابل تمام دشمنان داخلی و خارجی خواهد ایستاد.

 

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار عزم همگانی برای گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و روز ملی کرمانشاه شد و ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های انجام شده امیدواریم امکان دیدار با مقام معظم رهبری برای مردم شریف ما فراهم شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها