کیانی:

اطعام بیش از 4 هزار نفر مددجو تا پایان ماه مبارک رمضان در اسلام آباد غرب

کد خبر: 293112
|
09:29 - 1394/04/21
نسخه چاپی
اطعام بیش از 4 هزار نفر  مددجو تا پایان  ماه مبارک رمضان در اسلام آباد غرب
اسلام آباد خبر: مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب از اطعام بیش از 4 هزار نفر مددجوی زیرپوشش این نهاد تا پایان ماه رمضان امسال خبرداد.

سعید کیانی در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر،  اظهار کرد: کمیته امداد هر ساله در ماه رمضان برنامه‌های گسترده‌ای در راستای خدمت به نیازمندان با ایجاد بسترهای لازم و حضور خیرین اجرا می‌کند.

 

وی ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه را از مهم‌ترین اهداف این نهاد مردمی عنوان کرد و گفت: ماه رمضان بستر بسیار خوبی برای تقویت و ترویج این فرهنگ ارزشمند است.

 

به گفته مدیریت کمیته امدادامام خمینی ( ره ) شهرستان اسلام آباد غرب ، تقویت همبستگی اجتماعی و تقویت روحیه همکاری و تعاون در بین همشهریان از دیگر اهداف این نهاد در بحث توسعه مشارکت‌های مردمی است و ماه مبارک رمضان به عنوان پیک برنامه‌های کمیته امداد در حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی است تا خیرین بیشتری به عنوان حامی ایتام ، جذب این نهاد گردد .

 

کیانی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح احساس مسئولیت افراد جامعه نسبت به همنوعان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنان از جمله مباحثی است که زمینه و بستر آن در ماه مبارک رمضان با توجه به فضای معنوی حاکم بر جامعه بیش از سایر ایام سال فراهم است.

 

مدیر کمیته امداد امام خینی ( ره ) شهرستان اسلام آباد غرب  از مردم  این شهرستان  به عنوان مردمی خیر و نوعدوست نام برد و افزود: با وجود اینکه سطح درآمدی مردم اسلام آباد غرب  پایین است اما حمایت و مشارکت آنها در برنامه‌های این نهاد قابل توجه است.

 

کیانی از هدف‌گذاری برای اطعام 4 هزار نیازمند زیرپوشش این نهاد تا پایان ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: توزیع جیره خشک در بحث اطعام مددجویان اولویت این نهاد در سال‌جاری است، اما با توجه به اینکه برخی از خیرین تمایل به توزیع غذای گرم دارند ، بستر این مهم در شهرستان فراهم شده است.

 

وی در پایان تصریح کرد اجرای طرح مفتاح‌الجنه از دیگر برنامه‌های مهم این مدیریت با هدف  بازدید بیش از 50 خانوار نیازمند با حضور افراد خیر و مسئولان و رسیدگی به مشکلات آنان است.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها