سرگرد جعفری خبرداد:

دستور توقیف 396 دستگاه خودرو با خلافی بالای 1 میلیون تومان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 293075
|
10:15 - 1394/04/14
نسخه چاپی
دستور توقیف 396 دستگاه خودرو با خلافی بالای 1 میلیون تومان در اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اسلام آباد غرب گفت: تعداد 396 دستگاه خودرو با مقدار خلافی بالای یک میلیون تومان در دستور کار توقیف پلیس راهور قرار دارند.

سرگرد مهدی جعفری  در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، اظهار داشت: 396 دستگاه خودرو با مقدار خلافی بالای یک میلیون تومان در مجموع  به مبلغ بیش از 732 میلیون تومان  خلافی دارند که در دستور کار توقیف پلیس راهور قرار گرفته اند.

 


وی با اشاره به توقیف خودروی پژو206  با 244مورد تخلف در اسلام آباد غرب  در اواخر خرداد ماه 94 افزود: ماموران پليس راهنمائی و رانندگی در سطح شهر اسلام آباد غرب يک دستگاه سواری پژو 206رابه علت حرکت غير متعارف توقيف کردند که در بررسی سوابق تخلفاتی اين خودرو مشخص شد، دارای 244مورد تخلف حادثه ساز شامل سرعت غير مجاز، حرکت مارپیچ، رانندگی در حالت مستی و مصرف داروهای روان گردان، حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها و آزاد راه ها و عبور از چراغ قرمز و حرکات نمايشی مانند دور زدن در جا است که اين خودرو بالغ بر 62 ميليون ريال جريمه پرداخت نشده داشته است.

 

 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اسلام آباد غرب با بیان عزم جدی پلیس در جهت برخورد با متخلفان، خاطرنشان کرد: توقیف زانتیا با بیش از 7 و نیم میلیون تومان ( 7.533.000 تومان)خلافی در دی ماه 93 دراسلام آبادغرب یکی دیگر از زحمات پرسنل پلیس راهور اسلام آبادغرب یوده که آن خودرو نیز دارای 406 فقره سوابق تخلفات متعدد و حادثه ساز بوده که  جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

 

وی افزود: هدف پليس از اعمال قانون كسب در آمد نيست بلكه هدف اين است که با اجرای قوانین بازدارندگی داشته باشد تا رانندگان توجه بيشتری به رعايت قوانين و مقررات داشته باشند.

 

سرگرد مهدی جعفری به رانندگان و دارندگان وسیله نقلیه توصیه نمود: با مراجعه حضوری به به دفاتر پلیس 10+ و پلیس راهور یا از طریق سامانه پیامکی1101202020از مقدار خلافی و نمره منفی گواهینامه خویش آگاهی پیدا نمایند تا خودروی آنها دچار توقیف نگردد و تبعات حقوقی برای ایشان به وجود نیاید.

 

وی با بیان اینکه استفاده از سامانه پیامکی1101202020از مراجعات حضوری و سردرگمی و اتلاف وقت آنها جلوگیری می شود، گفت: مردم عزیز می‌توانند با ارسال شماره گواهینامه  به سامانه از میزان نمره منفی اطلاع یابند وبا ارسال شماره 17 رقمی VIN که بصورت عمودی در پشت کارت خودرو درج شده  به صورت پیامکی از مقدار خلافی خودرو مطلع شوند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد