به قلم اردلان رضایی فعال رسانه ای؛

دکترنورالدین زارعی وانصراف از شورای شهر

کد خبر: 292918
|
15:38 - 1394/03/10
نسخه چاپی
دکترنورالدین زارعی وانصراف از شورای شهر
اسلام آباد خبر: مدتی است که در محافل سیاسی ،اجتماعی شهرستان بحث انصراف دکترنورالدین زارعی منتخب مردم اسلام آبادغرب در شورای اسلامی شهرستان مطرح می باشدکه ایشان قصد حضور در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی را دارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، بیش از یکماه است که در محافل سیاسی ،اجتماعی شهرستان بحث انصراف دکترنورالدین زارعی منتخب مردم  اسلام آبادغرب در شورای اسلامی شهرستان مطرح [دکترنورالدین زارعی] می باشدکه ایشان قصد حضور در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی را دارند.

دکترنورالدین زارعی دارای تخصص در رشته مهندسی عمران می باشد که از شاخصه ها وقابلیت های بالقوه ایشان دانش و تجربه در زمینه هایی اجرایی است که سوابق اجرایی چشم گیر ایشان قابل تامل است.

اگر بخواهیم از منظر دیگر به این موضوع نگاه کنیم،انصراف مهندس زارعی از شورای شهر، باعث لطمه ای جبران ناپذیر که قابل حس خواهدبود می شود استفاده از توانایی ها وتخصص ایشان میتوانست تغییرات ملموس تری در شهرستان رخ دهد.

چنانچه این عضو شورای شهر ،قصد حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی راداشته باشد باید آن را به فال نیک گرفت چرا که ایشان از اعضای هیئت علمی دانشگاه و در بحث اجرایی و عمران شهری هم دارای تخصص علمی و عملی بوده و خود نیز شناخت کافی از لایه های مختلف جامعه را دارند.و در بین مردم رشد کرده ومدارج علمی را با موفقیت طی نموده است.

مطمئناً در صورت حضور ایشان در بین دیگر کاندیداها باعث انتخاباتی جذاب و در معادلات انتخابات تاثیرگذار خواهدبود از طرفی عدم حضور ایشان در جمع اعضای شورای شهر باعث محرومیت این شهرستان از توانایی و تخصص نامبرده می باشد که از لازمه های ضروری تیم شورای اسلامی شهرستانی که، رو به توسعه است خواهدبود.

دکتر زارعی از کارآفرینان برتر استان است که خود نشان از ارتباط با قشرجوان وشناخت از وضعیت تاثر برانگیز بیکاری در منطقه را دارد و در مسائل اقتصادی دارای اندیشه ای نو می باشدکه باید به آن خوشبین بود.
از دیگر ویژگی منحصر به فرد ایشان زندگی در میان مردم اسلام آباد غرب می باشد و با وصف اینکه موقعیتهای بسیاری برای ایشان وجود داشته که شهر اسلام آباد را ترک و رفاه در جایی دیگر را برگزیند ولی در دل شهر محروم اسلام آباد حضور داشته و این حضور سبب درک بسیار بالای وی از کمبودها و محرومیتهای شهرستان شده است که  برای رفع آنها قطعا برنامه خواهد داشت. این خصیصه در هیچ کدام از کاندیدهاهی مطرح وجود ندارد و آنها خارج از شهر اسلام آباد سکونت دارند و این حس را مانند ایشان نخواهند داشت.
حضور زارعی در سنگر دانشگاه و در کنار قشر جوان اسلام آباد سبب شده است او درک بهتری از نیازهای جوان اسلام آبادی داشته باشد و به عنوان کاندیدای منتخب جوانان مطرح باشد.
حضور و عملکرد دکتر زارعی در شورای اسلامی شهراو را با نیازمندیها و کمبودهای داخل شهر نیز بیشتر از گذشته آگاه کرده که وجه تمایز او با سایر کاندیدا ها خواهد بود.
نیروی جوانی، دقت نظر و تخصص ایشان در حوزه عمرانی که با دیدگاه توسعه زیربنایی و اشتغال همراه است نه تنها می تواند برای شهرستان، بلکه می تواند برای استان مفید باشد. شاید با انتخاب دکتر زارعی بعد از گذشت حدود ۴ دهه به دور از جنجالهای سیاسی ، فردی با دیگاههای مهندسی وارد مجلس شود و با عضویت در کمسیونهای تخصصی مجلس مانند کمسیون عمران و یا برنامه و بودجه کمک شایانی به اعتبارات و توسعه استان شود.

تجربه اجرایی و دیدگاه فرا ایلی نیز از خصوصیات قابل توجهی است که در انتخابات شورای اسلامی نیز مشهود بود. میدان دادن به افراد جدیدی مانند ایشان امید را برای حضور افراد جوان، با انگیره ، متخصص و صاحب تفکر باز می کند تا بتوانند در عرصه اجتماع وارد و تاثیر گذار باشند. امیدواریم که در آینده چهره های جدیدی مانند زارعی  در عرصه انتخابات حضور یابند تا شاید خط پایانی باشد بر انحصار افراد سیاسی که در گذشته امتحان خود را پس داده اند.

امیدواریم عضو علی البدل شورای شهر که جایگزین ایشان خواهدبود بهمراه دیگر اعضای محترم شورا اهداف وبرنامه های دکترزارعی را دنبال و به پایان برسانند. برای این متنخب محبوب شهرمان در شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب در صورت حضور در عرصه انتخابات مجلس آرزوی توفیق داریم و امیدواریم این سرمایه ارزنده شهرمان  و سایر جوانان خوش فکر و متخصص در راه توسعه اسلام آباد موفق باشند.

حال منتظر هستیم تا ببینیم دکتر نورالدین زارعی در وقت قانونی استعفا می دهد در صورت استعفا حضورشان در انتخابات قطعی خواهد بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب