حجت الاسلام بناگر:

مردم اجازه نمی دهند ماجرای مجلس ششم تکرار شود/دشمنان به وسیله ماهواره فروپاشی خانواده های ایرانی و دوری از دین اسلام را هدف گذاری کرده اند

کد خبر: 292711
|
00:37 - 1394/02/13
نسخه چاپی
مردم اجازه نمی دهند ماجرای مجلس ششم تکرار شود/دشمنان به وسیله ماهواره فروپاشی خانواده های ایرانی و دوری از دین اسلام را هدف گذاری کرده اند
اسلام آبادخبر: حجت الاسلام بناگر از روحانیون حوزه علمیه اسلام آبادغرب در مراسم جشن میلاد مولود کعبه در حسینیه سیدالشهدا روستای چشمه سنگی اظهار داشت: مردم اجازه نمی دهند ماجرای مجلس ششم تکرار شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام بناگر از  روحانیون حوزه علمیه اسلام آبادغرب در مراسم جشن میلاد مولود کعبه در حسینیه سیدالشهدا روستای چشمه سنگی اظهار داشت: مردم اجازه نمی دهند ماجرای مجلس ششم تکرار شود و عده ای که با رای مردم انتخاب شده بودند و شکم خود را از بیت المال پر کرده و جرات بخود بدهند که نامه به رهبر انقلاب بنویسند که شما جام زهر رابطه با آمریکا را بنوش و از سوی دیگر فرمان 8ماده ای رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با فساد  چندین سال است روی زمین مانده و هنوز یک مرد پیدا نشده که از فقرا دفاع کند.


وی افزود: مردم منطقه باید هوشیار باشند که افرادی از هم اکنون برای جلب نظر مردم در انتخابات نقشه می کشند، مردم باید بصیرت داشته باشند تاعده ای با ترفندهای قومی و قبیله ای خواسته خود را بر بر مردم تحمیل نکنند.


وی با اشاره به اینکه عیادت مریض همانند به ملافات پروردگار رفتن اجرو ثواب دارد، افزود: امیرالمومنین علی( ع) انسانی والامقام ،رهبر، مقتدا، امام  و خلیفه بلافصل رسول خدا بود که به عیادت یکی از یاران رفت  ودید خانه تجملاتی ساخته است که به وی تذکر داد.


حجت الاسلام بناگر تصریح کرد:مکتب امیرالمومنین با تجمل گرایی مخالف است، رفاه باشد اما تجمل نباشد.

وی افزود: امروزه هیچ کس به فکر همسایه نیست ، برخی خانواده ها بوفه و کمد های لوکس خریداری کرده اند که مبالغ زیادی ظروف تزیینی داخل آن می گذارند که تا آخر عمر هم از آن استفاده نمی کنند و فقط برای چشم هم چشمی است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام مخالف رفاه و امکانات و ثروت نیست بلکه وقتی خانه تجملاتی ساختی باید در آن را به روی فقرا باز کنی و درآن برای فقرا سفره بیندازی.

بناگر با بیان این سوال که آیا ما باید مثل امیرالمومنین زندگی کنیم، گفت فقرا در دور دست ترین نقاط جامعه وقتی می بینند که پیشوای جامعه مثل خودشان زندگی می کند دلگرم می شوند.

وی با بیان اینکه مکتب امیرالمومنین مکتب زنده و پویایی است و شاید کمتر کسی از مسولین بتواند مانند علی زندگی کند، بیان داشت: یکروز حضرت علی(ع) میل کباب جگر کرد در حالیکه یک میل حلال بود و با دسترنج خود می توانست آنرا براورده کند، این میل را معطل کرد و پس از یک سال مقداری جگر خرید و به امام حسن(ع) داد تا برای افطار آنرا کباب کند ،فقیری به درب منزل امام آمد و گفت گرسنه ام امام فرمود تمام سفره را به او بدهند هرچه گفتند آقا فقط یک لقمه بخورید فرمود اگر پا روی میلم نگذارم در قیمت دیگر چیزی از خداوند طلب ندارم.

حجت الاسلام بناگر  خاطرنشان کرد: علی (ع) فرمود؛ ای مردم شما نمی توانید مثل من زندگی کنید اما با چهار عمل مرا کمک کنید؛ اول، تقوی(ترک گناه) دوم، انجام واجب و بندگی خدا سوم، عفت چهارم، در دین محکم باشید.


بناگر در تشربح موضوعات گفت: چه مرد و چه زن به ناموس مردم رسیدی چشمت را بینداز ،زکات مالت را بده، تهمت و غیبت نکنید، مبادا ربا خواری کنید، مبادا رشوه خواری کنید،مبادا در دادگاه ها بی عدالتی راه بیفتد، در راه بندگی خدا تلاش کنید، نماز واجب را اول وقت بخوانید، گناهکاران به درگاه خدا توبه کنند، در دامن و در شکم عفت داشته باشید.


حجت الاسلام بناگر در تشریح موضوع استحکام در دین گفت:برخی از مردم آنقدر استحکام ندارند که با آمدن ماهواره دین را فراموش کرده اند و می گویند شبکه های ماهواره درست می گویند.

وی با اشاره به آسیب ها و معضلات ماهواره گفت برخی از مردم گمراه شده و اول به بهانه شبکه های استانی ماهواره در منزل نصب می کنند،بعد می گویند آنرا تقویت کنیم تا از طریق شبکه هایی مانند بی بی سی که پایگاه دروغ پراکنی دشمنان و بیگانگان اند ، از اخبار جهان مطلع شوند، بعد هم برای آنها جذابیت پیدا می کند و شبکه های جم تی وی و فارسی وان را هم راه اندازی و نگاه می کنند در حالیکه اینها روابط نامشروع و رابطه جنسی با محارم را تبلیغ می کنند و فروپاشی خانواده های ایرانی و دوری از دین اسلام را هدف گذاری کرده اند.

 

انتهای خبر/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد