کلهر: احمدي نژاد دور بيني اش خوب بود ولي عينک نزديک بيني نداشت و ياران نزديک خود را نديد

کد خبر: 28996
|
00:37 - 1392/04/10
نسخه چاپی
مهدي کلهر در گفت وگو با خبرگزاري خبرآنلاين در خصوص مهمترين خدمتي که احمدي‌نژاد به جمهوري اسلامي کرد، گفت: سال 84 انقلاب اسلامي از طريق ديپلماسي عمومي و نه از طريق ديپلمات‌ها صادر شد و اولين خدمت احمدي‌نژاد درست کردن ديپلماسي عمومي در کشور و منطقه بود. 
 
وي دومين کار رئيس جمهو را پيگيري اهداف و ارزش‌هاي انقلاب دانست. 
 
اين فعال سياسي با بيان اينکه در دوره خاتمي ما به دليل دفاع از ارزش‌ها متهم بوديم، خاطر نشان کرد: وقتي ما به جلسه‌اي مي رفتيم متهم بوديم.احمدي نژاد اين مسير را برعکس کرد و براي نسل بعدي که امام را نديده بود، ارزش‌هاي انقلاب اسلامي را احيا کرد و نتيجه‌اش در بيداري اسلامي ديده شد. به نظرم احمدي نژاد استکبار ستيزي را در عرصه جهاني احيا کرد. 
 
مشاور پيشين رئيس جمهور ايران در دولت نهم و دهم اصلي ترين خطاي محمود احمدي نژاد را تعويض همراهانش دانست و گفت: اصلي ترين خطاي احمدي‌نژاد اين بود که همراهان خودش را تعويض کرد. من معقتد نيستم رئيس جمهور بايد به حرف مشاورش عمل کند. ولي حداقل بشنود، ولي ايشان نمي‌شنيد.
 
وي اشکال احمدي‌نژاد را «شتاب زدگي اش» در تصميم گيري‌ها خواند و اظهار داشت: براي تصميات بزرگ بالاخره بايد عقلا را دور هم جمع کرد. هميشه مي گويند «بد تصميمي» از «بي تصميمي» بهتر است و اين يک اصل مديريتي است! اما به اين معني نيست که هر «بد تصميمي» بهترين است و اين شيوه نبايد عادت شود.
 
کلهر تصريح کرد: اشکال آقاي احمدي‌نژاد اين بود که عينک نزديک بيني نداشت. دور بيني‌اش خوب بود ولي خيلي ياران نزديک خود را نديد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد