ناصری‌فر؛

برف روبی و نمک پاشی جاده های مواصلاتی اسلام ابادغرب/بازگشایی راه 64 روستای اسلام آبادغرب

کد خبر: 287927
|
00:22 - 1393/12/21
نسخه چاپی
برف روبی و نمک پاشی جاده های مواصلاتی اسلام ابادغرب/بازگشایی راه 64 روستای اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: در پی بارش های امروز برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده های مواصلاتی اسلام ابادغرب با هدف باز نگه داشتن جاده‌ها انجام شده است.
 فارس ناصری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، اظهار داشت: در بارش‌های زمستانی که اتفاق می‌افتد، انتظار مردم و مسافران این است تا با تلاش راهداران و عوامل خدمات‌رسان تمامی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی اعم از اصلی، ‌فرعی و روستایی باز نگه داشته شود و در همین راستا در پی بارش نزولات آسمانی در شهرستان اسلام آبادغرب برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده های مواصلاتی اسلام ابادغرب خصوصا" در مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر با هدف باز نگه داشتن جاده‌ها انجام شده است.
 
 
وی افزود: از ساعت 4 بامداد امروز که بارندگی برف آغاز شد 35 نفر از عوامل زحمتکش راهداری شهرستان اسلام آبادغرب مشغول نمک پاشی و برف روبی جاده شدند و الحمدالله مشکلی مشاهده نشده است .
 
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسلام‌آباد غرب خاطر نشان کرد: در بارندگی برف اول هفته در شهرستان 163 کیلومتر برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده های مواصلاتی اسلام ابادغرب انجام شده و راه ارتباطی 64 روستا که در اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود با تلاش همکاران راهداری باز شده است .
 
 
وی با بیان چندین مورد از موارد ایمنی در سفر، تاکید نمود: در سفر های زمستانی برای تسهیل ترددها و کاستن میزان حوادث و تلفات جاده‌ای حتی المقدور از رانندگی و سفرهای غیر ضروری خودداری کنید، قبل از سفر از سالم بودن سیستم فنی خودرو اطمینان حاصل کنید، هنگام خستگي رانندگي نكنيد، در شرایط یخبندان ضمن خودداری از گردش و انحراف ناگهانی، با سرعت مطمئنه حرکت کنید. توجه داشته باشید حتی در صورت پاشیده شدن نمک و شن بر روی جاده، سطح راه ممکن است لغزنده باشد، به همراه داشتن زنجیر چرخ و توجه به هشدارهای هواشناسی و پلیس را هیچ گاه فراموش نکنید، به همراه داشتن وسایل گرمایی اعم از پتو و ... مقداری آب و آذوقه ضروری است.
 
 
 
انتهای خبر/
 
 
 
 
http://up.vbiran.ir/uploads/248314090760069583_DSC_0299.jpg
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد