حاصلی در گفتگو با اسلام آبادخبر مطرح کرد؛

معظل سرقت خطوط سیمی مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 287925
|
00:19 - 1393/12/21
نسخه چاپی
معظل سرقت خطوط سیمی مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس اداره مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب گفت: سرقت سیم های مخابرات باعث قطعی تلفن ثابت تعدای از روستاهای این شهرستان شده است.
به گزارشاسلام آبادخبر، از اول هفته و بخصوص در روز گذشته اینترنت شهرستان مشکل داشته و بسیاری از مراکز خدماتی خصوصی و دولتی و بعضی از بانکها بعلت کندی یا قطع و وصل اینترنت شهرستان از ارائه خدمات به همشهریان و مراجعه کنندگان معذور بودند.
 
لذا خبرنگار این پایگاه خبری در گفتگویی با رئیس اداره مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب پیگیر این مشکل شده است؛
 
اكبر حاصلي در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبراظهار داشت: در خصوص قطع بودن اینترنت مشکلی نداشته ایم و هیچ گزارشی واصل نشده است و احتمالا" مشکل از جانب سرورهای مرکزی مقصدهای اینترنت است.
 
وی افزود: تنها مشکل این هفته مربوط به قطع شدن تعداد معدودی از خطوط تلفن های همراه مشترکان بوده که آنهم خود مشترکین مقصر بوده اند ،چون علی الرغم اطلاعیه های پی در پی و ارسال پیامک اپراتور مربوطه، مشترکانی که اطلاعات خطوط آنها ناقص بوده نسبت به ارسال یا ثبت کدملی خود در سامامانه اپراتور مربوطه اقدام نکرده اند.
 
 
مهندس حاصلي با بیان اینکه روزانه 15 نفر درگیر نگهداری و رفع مشکل خطوط سیمی مشترکان هستند، بیان داشت: بالغ بر 56 هزار خط موبایل، 37 هزار تلفن ثابت، 6 هزار مشترک ADSL و تعداد 150 خط دیتا وِیژه بانکها و ادارات در شهرستان وجود دارد.
 
وی با اشاره به اینکه سرقت سیم های مخابرات باعث قطعی تلفن ثابت تعدای از روستاهای این شهرستان شده است افزود: یکی از مشکلات عدیده مخابرات شهرستان اسلام آبادغرب، سرقت خطوط سیم درب منازل است که هرچند سیم های مخابراتی نسبت به کابل های برق ارزش مادی کمتری دارد ولی باعث نارضایتی عمومی و تحمیل هزینه های مالی و پشتیبانی برای نگهداری شبکه و کابل مخابرات می گردد.
 
حاصلی با بیان اینکه قطعی تلفن ها باعث محرومیت و مسدود شدن دسترسی مشترکین این محدوده به اینترنت نیز شده گفت: این مساله مشکلاتی را برای شهروندان و دستگاه های اجرایی بوجود خواهد آورد که لازم است علاوه بر دستگاههای ذیربط خود مردم نسبت به محافظت از اموال مخابراتی که متعلق به عموم مردم است اقدام نمایند و نسبت به این قضیه بی تفاوت نباشند چون ترمیم خطوط سیم تلفن ثابت هم زمانبر است و هم هزینه بالایی دارد که براحتی میسر نمی باشد.
 
 
انتهای خبر/
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد