گفتگوی علی جلیلیان با اسلام آبادخبر به مناسبت دهه مبارک فجر:

مردم عزت ، اقتدار و استقلال خود را به آمریکا نمی فروشند /حالا دیگر نوبت دولت است که حماسه اقتصادی را برای مردم رقم بزند/دولت باید از دشمنان خارجی و فتنه گران حذر کند

کد خبر: 284462
|
22:01 - 1393/11/27
نسخه چاپی
مردم عزت ، اقتدار و استقلال خود را به آمریکا نمی فروشند /حالا دیگر نوبت دولت است که حماسه اقتصادی را برای مردم رقم بزند/دولت باید از دشمنان خارجی و فتنه گران حذر کند
اسلام آبادخبر: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مردم هیچ وقت عزت و اقتدار خود را به آمریکا نمی فروشند و استقلال خود را که با خون شهدا بدست آمده به بیگانگان واگذار نمی کنند.


علی جلیلیان در گفتگو باپایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر،ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، با بیان خاطراتی از اوایل انقلاب اظهار داشت:  در سال 57 بنده یک دانش آموز دبیرستانی بودم  که  به همراه سایر مردم انقلابی اسلام آباد در اوج تظاهرات های مردمی بر علیه شاه و رژیم پهلوی  شرکت می کردم .
 
وی افزود: در مقابل ما نظامیان مسلح پهلوی(ساواک، ارتش ، شهربانی و ژاندارمری) بودند که حتی در این تظاهرات ها تعداد زیادی از همشهریان ما را به گلوله بستند و جمع کثیری از مردم اسلام آبادغرب زخمی شدند و  در این مبارزات یک شهید هم به انقلاب تقدیم نمودند.

وی افزود:  مردم اسلام آبادغرب ، مردمی ولایتمدار ، کم توقع  و انقلابی هستند و سند این ادعا این است که در راهپیمایی ها ی اول انقلاب جمع کثیری از مردم مبارز اسلام آباد تیرباران و زخمی شدند ولی پرونده های موجود در بنیاد شهیدوجانبازان  گواه این مدعاست که تعداد انگشت شماری پرونده جانبازی دارند و خیلی ها بر این عقیده اند که ما برای اعتقادات مان جنگیده ایم نه برای پرونده جانبازی، هرچند که این هم حق مسلم آن مبارزان شریف و شجاع حریم ولایت است.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو با بیان اینکه آن روزهای تظاهرات بر علیه شاه هر روز برای من تازگی دارد و فراموش نشدنی است، بیان داشت: مردم سرنگونی رژیم شاه را می خواستند و رهبری امام راحل را پذیرفته بودند، تا اینکه در 22 بهمن انقلاب پیروز شد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای قابل توجهی دارد همین اقتداری  که امروز ملت ایران دارد اکنون زبانزد است ولی قبل از انقلاب مردم اسیر استعمار و استثمار آمریکا بودند و مردم هیچ گونه اراده ای از خود نداشتند و خارجی ها برای مردم ایران تصمیم می گرفتند.

جلیلیان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران صاحب عزت و اقتدار و سربلندی  است  و در زمینه های مختلف به پیشرفتهای زیادی دست پیدا کرده و ملت ایران بدون دخالت بیگانگان  برای تمام امور  خود تصمیم می گیرند.

وی با اشاره به فشارهای جنگ،تحریم و توطئه دشمنان برای دلسردی مردم از انقلاب، اظهار کرد: واقعیت اینست که دشمنان ما در این 36 سال بیکار ننشسته اند و با توطئه های مختلف و ترور شخصیت های انقلاب، جنگ های خیابانی و تجزیه طلبی، 8 سال جنگ نظامی تحمیلی، فتنه های سال 78 و 88 ، تحریم های اقتصادی و ... دشمنان با این همه فشارها بر ملت ایران قصد کارشکنی و ایجاد خلل در پیشرفت انقلاب را داشتند و از طرف دشمنان مردم و انقلاب متحمل فشارهای زیادی شده اند .

علی جلیلیان تصریح کرد: چه بسا اگر دشمنی بیگانگان نبود اکنون کشور ما وضعیت بسیار بهتری داشت اما مردم با مقاومت خود نشان دادند و به دشمنان فهماندند که اگر لازم باشد حاضرند بیش از این نیز سختیها را بجان بخرند ولی هیچ وقت عزت و اقتدار خود را به آمریکا نمی فروشند و استقلال خود را که با خون شهدا بدست آمده به بیگانگان واگذار نمی کنند.


جلیلیان با تاکید بر ولایتمداری اظهار کرد: جوانان نسل انقلاب پیام ولی فقیه زمان خود را با جان دل دریافتند و برای تحقق آن جان عزیز خود را فدا کردند و اکنون هم جوانان نسل جدید همین تکلیف را به مقام معظم رهبری دارند و البته  با رهبری امام گونه مقام معظم رهبری این جوانان مسلمان نسل انقلاب نیز به فرمان رهبر لبیک گفته و همین امر باعث شده دشمنان نتوانند نگاه چپی به مملکت ما داشته باشند و کشور دارای امنیت و اقتدار باشد در حالیکه دشمنان در کشورهای همسایه ما نفوذ کرده اند و در این کشورها ناامنی ایجاد کرده و مردم آنها را قتل و کشتار می کنند.
 

  عضو کمیسیون حقوقی مجلس با توصیه به دولتمردان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهاد و مردم ایران اسلامی در لبیک به فرمایش رهبر در خرداد ماه سال 92 با حضور و مشارکت بسیار بالا در انتخابات حماسه سیاسی را خلق کردند و در مناسبت های متعدد بهعد از آن هم مهر تائید بر این حماسه سیاسی و حمایت از نظام اسلامی زده اند،و حالا دیگر نوبت دولت است که حماسه اقتصادی را برای مردم رقم بزند.
 
وی تصریح کرد: مردم وظیفه خود را انجام داده اند ولی متاسفانه دوبت نتوانسته حماسه اقتصادی را برای حمایت از مردم خلق کند و ما بعنوان نماینده ملت می خواهیم که در فرصت باقیمانده دولت حماسه اقتصادی را انجام بدهد .
 
علی جلیلیان خطاب به دولتمردان گفت: دولت بداند که در درون نظام مقدس جمهوری اسلامی جای دارد و این دولت باید از دشمنان خارجی و داخلی،خواص فتنه، ساکتین فتنه،فتنه گران و کسانیکه از انقلاب سیلی خورده اند حذر کند و اگر از آنها دورری نکند دولت به بیراهه می رود و دچار مشکل خواهد شد.
 
نماینده مردم  اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس ضمن دعوت از کلیه آحاد واقشار مردم ايران اسلامي برای شركت گسترده در راهپيمايي 22 بهمن،  تصریح کرد: ملت ایران برای به پیروزی رسیدن انقلاب و بعد از آن در دفاع مقدس، شهدا، جانبازان و آزادگان زیادی در راه انقلاب داده اند و هزینه های زیادی را برای به ثمر نشستن درخت انقلاب کرده اند و در واقع انقلاب متعلق به ملت ایران است و لازم است جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار با شکوهتر از سالهای قبل برگزار شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد