حجت الاسلام سید امیر محمدی پور؛

دهه فجر سالروز استقلال ایران است/دشمنان سعی دارند مشکلات داخلی را بزرگ جلوه دهند/حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکتبار و یاوه گویان داخلی و خارجی است

کد خبر: 284461
|
21:57 - 1393/11/27
نسخه چاپی
دهه فجر سالروز استقلال ایران است/دشمنان سعی دارند مشکلات داخلی را بزرگ جلوه دهند/حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکتبار و یاوه گویان داخلی و خارجی است
اسلام آبادخبر:امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: از عموم مردم و آحاد و اقشار مختلف جامعه برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود تا مشت محکمی بر دهان استکتبار و یاوه گویان داخلی و خارجی بزنند.
 
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در گفتگو بااسلام آبادخبر، با تبریکایام الله دهه مبارک فجر به ملت شریف ایران اسلامی خصوصا" مردم شهیدپرور شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: دهه فجر یاد آور یکی از شیرین ترین خاطرات ملت است.
 
 
وی افزود: در این دهه با کرامت از یک طرف دوری مردم از مرجع تقلیدشان که در واقع رهبری نهضت را بر عهده داشت بر طرف شد و امام به کشور بازگشت و از طرف دیگر بعد از سالها مبارزه سنگین کم کم ملت شاهد تسلیم شدن رژیم پهلوی و ریشه کن شدن نظا مهای پادشاهی در کشور بودند ونشانه های پیروزی کم کم مشخص می شد.
 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: لذا آنطور که به خاطر می آوریم بهمن57، ماه پر شور ونشاط، پرجنب وجوش وپرالتهابی بود، تقریبا همین ایامی که در آن قرار داریم مردم لحظه شماری می کردند برای پیروزی انقلاب، از طرفی ماه گذشته شاه ایران ترک کرده بود از سوی دیگر نهادهای شاهنشاهی تسلیم قیام مردم شده بودند.
 
 
وی خاطرنشان کرد: امام بزرگوارمان بعد ها در خاطرات خود شان فرمودند؛ از کشورهای مختلف غربی به ایشان پیام داده  شده بود که درشرایط کنونی صلاح نیست به ایران بر گردید که امام فرمود همین که تاکید زیادکشورهای غربی رادیدم که اصرار بر باز نگشتن من به ایران داشتند متوجه شدم وظیفه من در باز گشت به وطن است ودریافتم که بازگشت من به زیان قدرتهای غربی خواهد بود.
 
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان بیان داشت:  می توان دهه فجر را سالروز استقلال ایران نامید ، مردم در دهه فجر فریادآزادی سر می دادند و به طور جدی احساس آزادی می کردند به طور جدی احساس مو فقیت می کردند ملت احساس می کردند که خون شهیدان به ثمرنشسته و بخش عمده ای از وابستگی و ذلت ملت ایران به پایان رسیده است.
 

وی تصریح کرد: امروز دشمنان از طریق سازمانهای مختلف سعی می کنند معجزه عظیم ملت ایران  را نادیده گرفته و مشکلات داخلی را بزرگ جلوه داده وبه خیال خودش ملت بزرگ ایران را از انقلاب شان پشیمان کند و وانمود کند که ملت ایران نا امید شده و از روحانیت دل بریده اند.
 

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه کمال بی انصافی این است که اگر کسی این همه حماسه را را نادیده بگیرد، گفت: ضربات بزرگی از ناحیه قدرتهای بزرگ به جمهوری اسلامی ایران وارد شده ولی هر روز این نهال کاشته شده انقلاب قویتر و تنومند تر گردیده است.
 

وی تأکید نمود: ما موظفیم هرسال با گرامیداشت این خاطره عظیم برای نسل جدید پیام انقلاب را بازگو کنیم تا بدانند در نسل انقلاب چه حماسه عظیمی به پا شده و چه برگ زرینی به افتخارات ملت ایران افزوده شده است.
 
 
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور ابراز کرد: مشکلات داخلی، چه مشکلاتی که بصورت طبیعی وجود دارد و چه آنهایی که بر اثر دشمنی و تحریم دشمنان به ما تحمیل شده به حول و قوه الهی قابل حل است و خللی در عظم راسخ ملت ایجاد نمی کند . و مردم پشت سر مقام معظم رهبری حامی و پشتیبان این انقلاب هستند و تا نابودی دشمنان و پیروزی اسلام مبارزه خواهند کرد.
 

در پایان امام جمعه شهرستان از عموم مردم و آحاد و اقشار مختلف جامعه برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت نمود تا مشت محکمی بر دهان استکتبار و یاوه گویان داخلی و خارجی بزنند.
 
 
 
انتهای خبر/
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد