نظر شخصیت ها و چهره های سیاسی شهرستان اسلام آبادغرب در خصوص حماسه 9 دی

کد خبر: 275812
|
14:52 - 1393/10/14
نسخه چاپی
نظر شخصیت ها و چهره های سیاسی شهرستان اسلام آبادغرب در خصوص حماسه 9 دی
اسلام آبادخبر: برخی شخصیت ها و چهره های سیاسی شهرستان در خصوص حماسه 9 دیاظهار نظرهایی داشته اند که به اطلاع مرسانیم.
 
 
 

حماسه 9دی امید دشمنان را به یأس مبدل کرد+ناگفته هایی از انتخابات 88 در اسلام آبادغرب
 
مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب گفت: اگر از اول انقلاب در هجمه های متعدد دشمنان خارجی و داخلی و بخصوص در 9 دی حضور مردم نبود کشور ما مانند عراق نیز در دست داعش بود اما حضور مردم با بصیرت باعث می شود که کشور ما جایی برای خفاشان نداشته باشد .
 
حجت الاسلام عزیزی در گفت و گو با خبرنگاراسلام آبادخبراظهار داشت: حماسه 9 دی که تمام مردم ایران بطور شفاف آنرا دیدند، بحث جمهوریت نظام مقدس اسلامی ایران بود که مردم احساس کردند در اثر نابخردی  برخی از افراد که در گذشته از مسئولین نظام بودند و حمایت بی دریغ و بی شائبه غربیها را حتی 6 ماه قبل از انتخابات را رصد می کردند .

وی افزود: با توجه به روشنگری های مقام معظم رهبری مردم متوجه شدند که تقلبی در کار نبوده و هدف دشمنان براندازی نظام بوده است  بسیاری از این سران هم بازیچه بوده اند و نقشه دشمن را اجرا می کردند چرا که انتخاباتی که هنوز تمام نشده چگونه برنده و بازنده آن اعلام می شود .

عزیزی بیان کرد: بنده خودم در سال 88 مسئول ستاد احمدی نژاد در اسلام آبادغرب بودم ، چیزی که ما نظاره گر بودیم اندازه یک سر سوزن تقلبی مشاهده نشد، اما دشمنان با  نقشه از پیش تعیین شده هم در تهران و حتی در شهرستان ها نقشه های خود را گام به گام توسط عوامل داخلی اجرا می کردند.

وی افزود: در غروب روز قبل از انتخابات در شهر اسلام آبادغرب شایعه انداختند که در فلان محله برای احمدی نژاد رای می خرند ، و این برای خود من که رئیس ستاد بودم قابل باور نبود ، چون ما حتی پول برای تبلیغات هم نداشتیم و تمام عومل و امکانات ما از کمک های مردمی بود و هنوز انتخابات تمام نشده بود شایعه تقلب را به راه انداختند که یک سناریوی از پیش تعیین شده  و تأمل برانگیز بود.
وی اضافه کرد: مشت نمونه خروار است وقتی در شهرستان کوچک ما به یک توطئه برنامه ریزی شده از جانب خارجی ها دامن زده شد پس وضعیت در پایتخت خیلی بدتر و حساس تر بود و دشمن با برنامه ریزی دقیقتری برای پایتخت (تهران) کرده بود.

این روحانی برجسته خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) یک ملاکی  برای ما قرار دادند که اگر دشمنان و غربیها به شما روی خوش نشا دادند، حتما" بدانید یک جای کار کا می لنگد و اینها به این فرمایش امام عمل نکردند.

وی با اشاره به اینکه وقتی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آقای دکتر روحانی که اکثریت آراء را کسب نمود ، اصولگراها تمکین به قانون کردند و به ایشان تبریک گفتند، ولی سران فتنه چنین نکردند و هزینه های زیادی به نظام تحمیل کردند.

این استاد حوزوی ابراز داشت: دشمنان با توجه به اینکه در بعضی کشورها انقلاب های مخملی به وجودآورده بودند ، خواستند در ایران نیز این سیاست را اجرا کنند،ولی غافل از اینکه مردم ایران با تمام دنیا فرق دارد و مردم وقتی که ببینند انقلابی را که با خون شهدا بدست آمده در خطر است از جان و مال خود می گذرند تا دست دشمنان را کوتاه کنند و 9 دی نیز چنین حماسه ای بود که مردم امید دشمنان را به یأس تبدیل کردند.

حجت الاسلام عزیزی تصریح کرد: البته نقش حضور مردم در صحنه را خداوند تعیین می کند و بفرموده کلام خداکه خداوند سرنوشت هیچ قومی را  تغییر نمی دهد مگر خود آن قوم بخواهند، پس   انقلاب ایران ماهیت ملکوتی دارد و مردم هم فهیم هستند و حضور مردم فتنه ها را خنثی می کند و آنچه حضور مردم را فعال می کند اتصال به ولایت است.

وی افزود: البته ما باید به خودمان ترس راه ندهیم چنانچه می بینیم در انقلاب های ائمه مردم چندان حضور نداشتند اما خواست خدا چنان بوده که عقل و ذهن مردم را فعال می کندو به آن سمت سوق می دهد و مردم ایران الحمدالله بصیر هستند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب گفت: انقلاب اسلامی ولو اینکه برای خودمان عادی شده ،وقتی به عمق آن نگاه کنیم، می فهمیم این انقلاب ثمره تلاش های انبیاء الهی است و می بینیم در هرجای دنیا ظلمی صورت بگیرد انقلاب اسلامی صدای اعتراضش را بلند می کند ودر این امر موفق است .

وی با اشاره به عواملی که باعث دخالت بیگانگان در امور کشور شد،خاطرنشان کرد: یکی از اشتباهات دشمن قیاس کردن مردم ایران با سایر کشورها بود و دشمنان اشتباهی که کردند می بایست ملت ایران را در دوران جنگ 8 ساله و دفاع مقدس می شناختند  و عامل دوم وعده های عوامل داخلی به دشمنان بود که باعث شد جرأت پیدا کنند و به حریم ما نظر سوء داشته باشند.

حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: مردم ایران گوش به فرمان ولایت هستند و برنامه ریزی سالها و ماهها دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی با یک سخنرانی مقام معظم رهبری و حرکت انقلابی مردم بساط فتنه برچیده شدو پایه های نظام مستحکم گردید.
 
وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با وجود تحریمها و مشکلات اقتصادی  پایبنده به نظام هستند، گفت بیگانگانگانی که در برابر ما هستند دید مادی دارند و خیال می کنند که با پول و تزویر و رنگ ولعاب دادن امور دنیوی می توانند مسائل دنیا را حل کرد و با تبلیغ و گسترش یک سری تصورات غلط در رسانه و ماهوراه های خود قصد جدا کردن مردم از انقلاب را دارند، اما مردم ایران مسلمانند و معتقدند که در کنار هر ثروتمند یک فقیر هست و این فقر و غنی در تمام عالم جامدات و حتی حیوانات نیز هست.

وی در خصوص اهمیت حضور در راهپمایی یا تجمع روز 9 دی به فرموده حضرت امام(ره) اشاره کرد که " حفظ نظام از اوجب واجبات است" و مردم اگر در این راهپیمایی ها شرکت کنند این قدمها در راه خدا ثبت و ظبط خواهد شد و بی ریا ترین  قدمها خواهد بود .

حجت الاسلام عزیزی گفت: ما شرکت در این راهپیمایی یا تجمع را عبادت می دانیم و حتما" شرکت خواهیم نمود و در مناسبت های دیگری که راهپیمایی در دفاع از مظلومین عالم افتخاری برای ماست  و هرکس شرکت نکند از جهل اوست اما حضور مردم نشانه بصیرت است و اگر از اول انقلاب در هجمه های متعدد دشمنان خارجی و داخلی و بخصوص در 9 دی حضور مردم نبود کشور ما مانند عراق نیز در دست داعش بود اما حضور مردم با بصیرت باعث می شود که کشور ما جایی برای خفاشان نداشته باشد .
 
 
 
فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه و فتنه گران فصل الخطاب ما خواهد
بود
 
 
 
 
 

کرم محمدی در آستانه سالروز حماسه 9 دی در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاراسلام آبادخبر، اظهار داشت:  دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه و فتنه گران فصل الخطاب ما خواهد بود.
 
 
 
 
 
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه اظهار نظر در خصوص خواص مملکت باید توسط شخصیت های خاص صورت بگیرد، گفت: انشاءالله بنده نیز بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید به همراه سایر مدیران شهرستان پشت سر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان  در تجمع یا راهپیمایی 9 دی امسال شرکت خواهم نمود.
 
 

 
سران فتنه مستحق اعدام هستند/خواص با سکوت خود مهر تأئید بر عملکرد سران فتنه زدند/ دولت اعتدال به حامیان فتنه منصب داده است
 
 
 
 
علی جلیلیان در گفت و گو بااسلام آبادخبر، اظهار داشت: در انتخابات سال 88 کاندیداهایی که شکست خوردند بجای اینکه اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و به رقیب خود تبریک بگویند ، برنده را متهم به تقلب کردند.

وی افزود: در کشور ما ساز و کارهای قانونی برای اعتراض کاندیداها به نتیجه انتخابات تعریف شده است و مرجع رسیدگی به اعتراض در انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان است، ولی متاسفانه کاندیداهای شکست خورده بجای اینکه راه قانون را در پیش بگیرند  و اعتراض خود را از طریق مرجع  قانونی اعلام کنند راه بی قانونی و هرج و مرج را در پیش گرفتند و گروهی را تحریک کردند که به خیابانها آمدند و با ایجاد اغتشاش و درگیری و تخریب اموال عمومی اقدام به قانون شکنی نمودند و مرتکب جرم شدند .

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی خاظرنشان کرد: سران فتنه و فتنه گران آشوب خطرناکی را به راه انداختند تا اینکه در روز عاشورای حسینی با رقص و آواز به ساحت مقدس سالار شهیدان توهین کردند و با تخریب و آتش زدن اموال عمومی در روز عزا به اعتقادات دینی مردم بی حرمتی کردند و در دانشگاه ها عکس امام راحل(ره) را پاره کردند .

وی افزود: رسانه های انگلیسی و اسرائیلی از خارج کشور آشوبگران  را تغذیه می کردند تا اینکه ملت فهیم و صاحب بصیرت ایران در 9 دی 88 به خیابانها آمدند وبا بر پایی انقلابی دیگر به حرمت شکنی ها و قانون شکنی ها پایان دادند.

جلیلیان تصریح کرد: دشمنان غافل بودند که مردم ایران به انقلابشان وفادار هستند و پیرو مقام معظم رهبری هستند و برای خون شهدا ارزش قائل هستند.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جرم آشکار سران فتنه گفت: از نظر قضایی اینها متهم و مجرمند، چرا که دستور دهنده و تشویق کننده بودند  و سران فتنه بعنوان مسبب اصلی آشوبها بودند و برابر قوانین مجازات اسلامي (سبب اقوي از مباشر ) است یعنی جرم سبب از انجام دهنده عمل مجرمانه بیشتر است .

 وی تشریح کرد: در اینجا سران فتنه بعنوان تحریک کنندگان اصلی آشوبگران تجمع کننده  در خیانها و بر هم زنندگان نظم عمومی و از بین برندگان بیت المال و حتی قتل چندین بی گناه، جرم خیلی بیشتری دارند .

علی جلیلیان تصریح کرد: سران فتنه و فتنه گران در سال 88 جرم سنگینی مرتکب شده اند و برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران  مستحق حتی اعدام هستند، منتهی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حق ایشان رأفت نموده و با پرداخت هزینه های گزاف از ایشان  نگهداری می کند چه بسا اگر اینها در حصر نبودند تاکنون توسط ملت انقلابی ایران مجازات می شدند.
 
وی افزود: هم دشمنان داخلی و هم دشمنان خارجی مانند آمریکا، انگلیس و اسرائیل دست به دست هم دادند و سران فتنه را به قانون شکنی هدایت کردند و خواصی که در این گیر و دار ساکت ماندند و بجای اینکه از نظام که واقعا" در خطر بود دفاع کنند،  سکوت پیشه کردند و این خواص ساکت در حد سران فتنه هستند چون با سکوت خود مهر تأئید بر عملکرد سران فتنه زدند.

جلیلیان با اشاره به اینکه سکوت خواص باعث باز شدن پای دخالت بیگانگان در امور کشور شد، اظهار کرد: وقتی کشور نا امن شد دشمنان در این فضا ورود پیدا کردند و با عوامل و رسانه های خود خیلی به کشور ما ضربه زدند و سران فتنه هم گوش به فرمان آنها بودند .
 
 وی با بیان اینکه متاسفانه بعضی از حامیان فتنه در این دولت مناصبی را گرفته اند، تأکید کرد: عوامل فتنه نباید در نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ پستی را در دست بگیرند چون اینها قابل اعتماد نیستند و در فرصت مناسب استفاده نامناسب می کنند .

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو بیان داشت: این دولت با شعار اعتدال رای مردم را جذب کرد اما متاسفانه ایشان پا را از اعتدال خارج گذاشته و از حامیان فتنه نیز در مناصب متعدد استفاده نموده است و این جای سوال است که هویت این هواداران فتنه و فتنه گران در سال 88 مشخص شده، پس چرا باید از آنها در پست ها و منصب ها استفاده شود.

وی تصریح کرد : طبق وظیفه ای که بعنوان نماینده مردم برعهده دارم، هر جایی که باشم در راهپیمایی و تجمع 9 دی شرکت خواهم نمود و همراه  و همگام با مردم  علیه فتنه گران و سران فتنه شعار خواهم داد.

علی جلیلیان حضور مردم در سالروز حماسه 9 دی را نشانه وفاداری ، پایبندی به نظام و بصیرت مردم دانست و دوست داشتن نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و پاسداشت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس را بعنوان ارزشهای والای مردمی ذکر نمود.
 
 

حماسه 9 دی نمادی از بصیرت ، دشمن شناسی و لبیک به فرمان ولایت بود
 
 
 
سرهنگ پاسدار افشار محمدی در گفت و گو با خبرنگاراسلام آبادخبر، اظهار داشت: از آنجایی که نظام سلطه به عنوان اصلی ترین معارض اسلامی به شمار می آید و علت آن نیز قطع دست نظام سلطه به سرکردگی آمریکا از منابع و ذخائر خاورمیانه و بیداری کشورهای جهان می باشد لذت به همین خاطر از ابتدای انقلاب اسلامی به هر بهانه ای درصدد ضربه زدن به این نظام الهی می باشد .

وی با اشاره به اینکه دشمنان در ابتدا با کودتای نظامی، آشوبهای داخلی، جنگ تحمیلی سپس تحریم و جنگ اقتصادی و جنگ نرم به مقابله با انقلاب اسلامی آمدند، خاطرنشان کرد: فتنه 88 نیز در همین راستا طرح ریزی گردید که علل مختلفی از جمله حرص و ولع بعضی از جریانات سیاسی برای رسیدن به قدرت در حالیکه شانسی برای پیروزی در انتخابات نداشتند و نیز نداشتن بصیرت انقلابی، گوش به فرمان ولایت نبودن، ساده لوحی ، استکبار درونی سبب آن بود.

 سرهنگ محمدی تصریح کرد: به استناد اتفاقات تاریخی هر زمان فردی یا مسئولی که از ولایت فاصله گرفته عاقبت به شر شده است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی که نمادی از بصیرت ، دشمن شناسی و لبیک به فرمان ولایت بود، بار دیگر انقلاب را بیمه نمود و برنامه ریزی 10 ساله ی دشمن را نقش بر آب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: همانطوری که پیدایش انقلاب اسلامی ریشه در قیام امام حسین(ع) داشت در فتنه 88 این عاشورا و عاشورائیان بودند که بار دیگر فتنه یزیدیان زمان را خنثی نمودند.

وی افزود: حماسه ماندگار و تاریخی 9 دی یکی از بی نظیرترین حرکتهای مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای والای آن بود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: حرکت 9 دی برخواسته از حرکتی ایمانی و با انگیزه الهی بود که به هیچ وجه با اراده ی انسانی به دست نمی آید.
 
 
 
انتهای پیام/
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب