سرهنگ سرتیپ نیا:

کاهش16درصدی آمار سرقت/ جزئیات دستگیری منازعین از زبان فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب

کد خبر: 275811
|
14:47 - 1393/10/14
نسخه چاپی
 کاهش16درصدی آمار سرقت/ جزئیات دستگیری منازعین از زبان فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده جدید انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تشریح جزئیات دستگیری منازعین شب 28 صفر از کاهش16درصدی آمار سرقت ها در شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده جدید انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبر نگاراسلام آبادخبر،  در تشریح جزئیات دستگیری منازعین شب 28 صفر اظهار داشت: در آن شب ماموران انتظامی اسلام آبادغرب از طریق تماس تلفنی مردمی با سامانه 110  از وقوع یک مورد درگیری، نزاع و قدرت نمایی در حوالی میدان شهید بهشتی مطلع و بلافاصله هم گشت کلانتری و هم یگان امداد، در محل حاضر شدند و ضمن جلوگیری از ادامه درگیری، اقدام به دستگیری منازعین کردند.
 
وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات قانونی متهمین تحویل مرجع قضایی شده و توسط دادسرا قرار مجرمیت و کیفر خواست برای آنان صادر شده است.
 
در ادامه سرهنگ سرتیپ نیا این فرمانده مقتدر ناجا با اشاره به شهدای چند روز اخیر نیرو انتظامی در کشور، تصریح کرد: این بزرگترین سند افتخار ماست که همکاران ما در نیروی انتظامی در راه ایجاد آرامش و امنیت در جامعه جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و به درجه رفیع شهادت نائل می آیند.
 
وی با اتتقاد از نحوه انتشار خبر منازعه ، ابراز داشت: رسانه ها امانتدار مردم هستند و سربازان، درجه داران و افسران نیروی انتظامی فرزندان ملت هستند و در  دفاع از مردم جان خود را فدا می کنند و این ارزشها نباید کمرنگ شود.
 
فرمانده جدید انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه در ابتدای فعالیتم در جهت ایجاد فضای روانی مثبت در بین کارکنان خدوم نیروی انتظامی شهرستان اقداماتی انجام داده ام، اظهار کرد: با تحول مدیریتی خوبی که در سیستم انتظامی شهرستان انجام شد در ظرف مدت یک ماه فعالیت به لطف امام زمان (عج) و زحمات شبانه روزی همکاران بی ادعا امنیت خوبی در منطقه حاصل شده است.
 
سرهنگ سرتیپ نیا ضمن بر شمردن اقدامات جدید در مدت کوتاه خدمت خود با اشاره به کشف و شناسایی پتانسیل درونی نیروها، بیان داشت: با هدف کاهش دغدغه مردم و ایجاد امنیت در سطح شهر اسلام آبادغرب تعداد گشت ها چندین برابر ارتقاء یافته است.
 
وی ایجاد امنیت روانی در جامعه را مهمترین دغدغه پلیس برشمرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در قرارگاه  فرماندهی انتظامی شهرستان موفق شدیم علاوه بر توقف افزایش وقوع جرم  به کاهش 16درصدی وقوع سرقت ها برسیم.
 
سرهنگ سرتیپ نیا در پایان صحبت هایش به یک نکته قابل تأمل اشاره کرد: که برخی از مردم این تصور را دارند که پلیس در برخورد با بزهکاران ، خودش به تنهایی درگیر شود و متخلفین را کتک کاری کند و خودش حکم صادر کند و آنها را زندانی یا مجازات کند در صورتیکه چنین تصوری اشتباه است، وظیفه پلیس دستگیری متهمین و تحویل به مقام قضایی است و قوه قضائیه طبق قانون مجازات را برای اشخاص خاطی تعیین می کند نه پلیس.
 
وی با تأکید بر اینکه قانون برای جامعه خیلی ارزشمند است، تصریح کرد: وظیفه ما تقویت هنجارها در جامعه و مبارزه با ناهنجاری ها و قانون شکنی است و در این راه نیروهای شرافتمند انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از وجود خود مایه می گذارند.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها