دستگيري گروهک تروریستی اخلالگر در انتخابات

کد خبر: 26722
|
15:54 - 1392/04/04
نسخه چاپی
ئیس دادگستری استان سیستان و بلوچستان از دستگيري گروهک تروریستی اخلالگر در انتخابات خبر داد و گفت: این پرونده در مرحله اولیه رسیدگی قرار دارد و وزارت اطلاعات مسئول رسيدگي به این پرونده است.
به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی" در حاشیه نشست سالانه عالی قضایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قانون مجازات اسلامی و قانون حمایت از خانواده در استان سیستان و بلوچستان لازم الاجرا شده و قضات طبق این قانون قضاوت خواهند کرد.

رئیس دادگستری استان سیستان و بلوچستان در رابطه با پرونده‌های تروریستی این استان تصریح کرد: با توجه به وضعیت امنیتی استان سیستان و رصد اطلاعات از گروهک‌های تروریستی زمینه فعالیت‌ها و حرکات این گروهک‌ها كاهش يافته و بسیاری از آن‌ها شناسایی شده و تحویل دستگاه قضایی داده شده‌اند.

وی ادامه داد: مجتمع ویژه جرایم امنیتی در استان سیستان و بلوچستان در حال حاضر چند پرونده ضد امنیتی را در دستور کار قرار داده که در زمان لازم حکم آنها صادر و اجرا خواهد شد.

حمیدی درباره اخلال پیش آمده در انتخابات این استان گفت: یک گروهک تروریستی قصد ورود به کشور را داشتند که در همان بدو ورود دستگر شدند و این پرونده در مرحله اولیه رسیدگی قرار دارد و وزارت اطلاعات مسئول رسيدگي به این پرونده است.

رئیس دادگستری استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه این گروهک تروریستی وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب هستند، اظهار داشت: تمامی فعالیت گروهک‌های شناسنامه یا غیر شناسنامه‌دار در نطفه خفه شده است.

حجت‌الاسلام حمیدی در رابطه با اقدامات تروریستی در مسجد جامع زاهدان تصریح کرد: تمام اقدامات تروریستی که در مسجد جامع زاهدان اتفاق افتاده رسیدگی و عوامل آنها دستگیر شده و حتی حکم آنها نیز اجرا شده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا هنوز گروهک‌های تروریستی وابسته به ريگی در این استان فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: گروهک جندالشیطان به سه گروهک مختلف تقسیم شده است و البته سرکرده این گروه‌ها به درک واصل شده و در انفعال کامل هستند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها