دمیاد:

پروژه های مسکن مهر استان به سرعت تعیین تکلیف شود/پیمانکاران ناتوان برای همیشه کنار گذاشته می شوند

کد خبر: 26679
|
15:40 - 1392/04/04
نسخه چاپی
 

استاندار کرمانشاه در جلسه شورای مسکن استان بر تعیین تکلیف هر چه سریعتر پروژه های مسکن مهر استان تاکید کرد.

 

به گزارش ایسنا، حجت اله دمیاد در  این جلسه که امروز (4 تیرماه ) با حضور مدیران مربوطه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شدضمن انتقاد از عملکرد برخی دستگاه ها در جریان پروژه مسکن مهر سجادیه کرمانشاه که در حال حاضر واحدهای آن آماده تحویل به متقاضیان می باشد، گفت: مایه تاسف است که در حال حاضر که واحدهای این پروژه آماده تحویل است دستگاه های دولتی از جمله اوقاف، بهزیستی و راه و شهرسازی با یکدگر دچار مشکل شده اند.

 

دمیاد همچنین با ابراز تاسف از سبک و سیاق مدیریتی موجود در این زمینه تصریح کرد: این مشکلات باید پیش ار اینها و طی روند اجرایی پروژه ها رفع می شد، نه در زمانی که واحدها آماده تحویل است.

 

وی تاکید کرد: دستگاه های مربوطه باید طی جلسه ای با یکدیگر مشکلات را مرتفع کرده و ظرف یک هفته آینده این پروژه را تعیین تکلیف کنند.

 

استاندار همچنین در خصوص پروژه مسکن مهر ایثار یک واقع در شهرک ظفر که تحویل آن در 31 اردیبهشت ماه سال جاری وعده شده بود، از پیمانکار این پروژه خواست تا خرده کاریها و نواقص باقی مانده پروژه را رفع کرده و هر چه سریعتر این واحدها را برای تحویل آماده کند.

 

وی تاکید کرد: واحدهایی که متقاضیان آنها پول را پرداخت کرده اند ظرف یک هفته آینده به بانک معرفی شوند تا بتوانند پس از تایید بانک هر چه سریعتر در واحدهای خود مستقر شوند.

 

استاندار کرمانشاه در بحث پروژه مسکن مهر تلاش هم ضمن انتقاد شدید از نحوه عملکرد پیمانکار این پروژه، وضعیت این پروژه را نامناسب عنوان کرد و افزود: این که به قراردهای پروژه عمل نشده و هزینه مضاعف بر مردم تحمیل گردیده و متاسفانه در کنار این همه مشکلات پاداش به عوامل اجرایی پروژه داده می شود جای بسی تاسف است.

 

دمیاد تاکید کرد: پیمانکاران متخلف و ناتوان که به موقع به وعده های خود در زمینه تحویل پروژه ها عمل نمی کنند باید برای همیشه از لیست پیمانکاران پروژه های استانی و حتی کشور کنار گذاشته شوند.

 

وی افزود: اسامی این پیمانکاران باید در لیست سیاه قرار گیرد و هیچ پروژه ای به آنها سپرده نشود تا خرابی دیگری در جای دیگر و پروژه دیگر به عمل نیاورند.

 

استاندار کرمانشاه در پایان از همه دستگاه های مربوطه خواست تا در خصوص سایر پروژه های مسکن مهر استان نیز همت خود را مضاعف کرده و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند و هر چه سریعتر وضعیت آنها را تعیین تکلیف کنند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها