رییس دانشگاه آزاد کرمانشاه خبر داد؛

کرمانشاه میزبان معاونان پژوهشی دانشگاه های آزاد کشور

کد خبر: 26672
|
15:38 - 1392/04/04
نسخه چاپی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از گردهمایی معاونان پژوهش دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی این دانشگاه در تابستان سال جاری خبر داد.

 

به گزارش ایسنا ، دکتر کیوان قدرتی در این خصوص اظهار کرد: با توجه به امکانات و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه  از یک ماه پیش درخواست میزبانی همایش و نشست معاونان پژوهشی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور را در سازمان مرکزی مطرح کردیم.

 

وی افزود: حدود یک هفته پیش نماینده ای از طرف سازمان مرکزی در واحد حاضر شده جوانب و توانمندی های لازم را بررسی کرد و در نهایت در دومین روز از تیرماه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه رسما به عنوان میزبان این همایش انتخاب شد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه افزود: از امکانات واحد کرمانشاه می توان به بهره وری از چند سالن آمفی تئاتر، خوابگاه بزرگ و مجهز با 70 سوییت مستقل و ظرفیت بیش از 700 نفر در مجاورت واحد، مهمانسرای ویژه، سلف سرویس بزرگ و مکانیزه با ظرفیت پذیرایی بیش از 2500 نفر در هر وعده پذیرایی، کتابخانه بزرگ و مجهز با امکانات روز، سایت اینترنت با 70سیستم فعال همزمان و با پهنای باند مناسب اشاره کرد.

 

قدرتی تصریح کرد: پس از رایزنی های متوالی و بازدید مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاداسلامی، این واحد دانشگاهی در شهریور ماه امسال میزبان معاونان پژوهشی دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور خواهد شد.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اظهار کرد: واحد کرمانشاه با 17 هزار دانشجو، یک هزار استاد تمام وقت و حق التدریس، 111 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کاردانی تا کارشناسی ارشد، 250 کارمند، 230 هکتار عرصه و 88 هزار مترمربع فضای آموزشی یکی از بزرگترین مراکز آموزش عالی در غرب کشور است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها