دمیاد:

ترويج فرهنگ ايثار منجر به اقتدار هر چه بيشتر كشور مي شود

کد خبر: 26668
|
15:33 - 1392/04/04
نسخه چاپی
ترويج فرهنگ ايثار منجر به اقتدار هر چه بيشتر كشور مي شود
استاندار كرمانشاه گفت: ترويج فرهنگ ايثار منجر به اقتدار هر چه بيشتر كشور در مقابل دسيسه ها و گزندهاي دشمنان مي شود.
 
به گزارش ایسنا، حجت اله دمياد در جلسه هم انديشي برگزاري كنگره عظيم شهدا در كرمانشاه افزود: براي برگزاري مطلوب و باشكوه كنگره شهدا اين گونه جلسات جهت هماهنگي بيشتر از سوي دستگاه هاي اجرايي بايد بصورت مستمر تشكيل گردد.

وي تصريح كرد: در برگزاري اين كنگره نقش اساسي را سپاه ايفا مي كند، اما تمامي دستگاه ها بايد از اين كنگره حمايت و پشتيباني نمايند تا كنگره اي در خور و شان شهيدان استان و بصورت باشكوه برگزار گردد.

استاندار كرمانشاه خواستار استفاده از هنر بيان و انعكاس مطلوب اقدامات ارزنده رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس شد و اظهار داشت: تشريح و تبيين اقدامات ارزشمند شهدا و ايثارگران در دفاع از ميهن اسلامي منجر به آگاهي بخشي به جوانان خواهد شد كه اين مهم يكي از اقدامات اثربخش جهت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به منظور مصون ماندن كشور از دسيسه ها و گزندهاي دشمنان است.

 دمياد با بيان اينكه همه نسبت به فداكاري ها و جان فشاني هاي شهدا احساس دين و مسوليت داريم، خاطرنشان ساخت: بايد در برگزاري كنگره شهدا  حق ايثارگران و شهدا به خوبي ادا گردد و بيش از پيش به نقش موثر مردم استان كرمانشاه نيز  در حمايت و پشتيباني از برنامه هاي دفاع از مرزهاي ايران اسلامي در طول 8 سال جنگ تحميلي پرداخته شود.

استاندار كرمانشاه ادامه داد: اقتدار امروز كشور با مقاومت و ايستادگي رزمندگان اسلام در مقابل متجاوزين حاصل شده است كه در اين راستا نقش مردم استان در رفع تجاوزات دشمن و ايستادگي جانانه در مقابل متجاوزين به حريم كشور بر كسي پوشيده نيست، لذا وظيفه داريم اين مقاومت ها و ايثارگري هاي رزمندگان و مردم استان كرمانشاه بصورت زيبا و با طراحي برنامه هاي خاص براي مردم كشور به تصوير كشيده شود.

استاندار كرمانشاه در پايان تصريح كرد: عموم جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان با آگاهي از نقش ارزنده ايثارگران و شهدا  به گذشته خود افتخار خواهند كرد و اين دستاورد عظيم را براي آيندگان خود به ارمغان خواهند سپرد لذا با تشريح عملكرد ارزشمند ايثارگران و شهدا اقتدار ‘ عظمت و سربلندي كشور بيش از پيش ارتقاء مي يابد.

در اين جلسه برنامه هاي مربوط به برگزاري كنگره شهدا در استان كه قرار است در سال 1393 برگزار گردد به بحث و بررسي گذاشته شد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها