سربازانی گمنام با افتخاراتی به وسعت یک جهان

کد خبر: 26096
|
10:44 - 1392/04/03
نسخه چاپی
سربازانی گمنام با افتخاراتی به وسعت یک جهان
 

سالروز ولادت امام زمان(عج) روز سربازان گمنام نام‌گذاری شده است و این برازنده نام آنان است چرا که در عین گمنامی افتخاراتی به وسعت یک جهان را برای ملت ایران رقم زده‌اند.


به گزارشخبرگزاری فارساز سنندج، شاید با شنیدن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) به یاد قشری از جامعه بیافتیم که اقدامات آنها مایه افتخار تک‌تک ایرانیان است.

آری همین سربازان گمنام امام زمان را می‌گویم، آنهایی که شبانه‌روز در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران را از گزند دشمنان مصون دارند، آنهایی که جان خود را به خطر می‌اندازند تا ملت ایران در آرامش و آسایش باشند.

تلاش ماموران امنیتی بر هیچ کس پوشیده نیست آنها کارهایی می‌کنند که انعکاس و انتشار اخبار آن دل ملت را شادمان می‌کند و دشمنان را از رسیدن به اهداف باز می‌دارد.

با پیروزی انقلاب، دامنه توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی افزایش یافت تا جایی که گروهک‌های معاند داخلی را در مناطقی مانند کردستان، سیستان و بلوچستان، ترکمن‌صحرا، گنبد، خوزستان و دیگر نقاط کشور در مقابل نظام و ملت قرار دادند.

تحمیل یک جنگ نابرابر از یک سو و جنگ داخلی از سوی دیگر برای براندازی حکومت اسلامی دنبال می‌شد اما اقدامات و برنامه‌های دشمنان زیر ذره‌بین سربازان گمنام بود و آنان با فداکاری و گذشتن از جان خود این برنامه‌ها را خنثی می‌کردند.

شناسایی عوامل ضدانقلاب داخلی و خارجی، انحراف‌های موجود در داخل و آگاهی از انواع روش‌های دشمن در جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی علیه نظام و انقلاب اسلامی و ملت ایران اقداماتی بوده که در کارنامه درخشان سربازان گمنام ثبت شده است.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری دهم که عده‌ای به سردمداری استکبار جهانی و با بهره‌گیری از عوامل فریب‌خورده داخلی فتنه‌ای به راه‌ انداختند تا اینکه به زعم خود از این فرصت پیش آمده بهره‌ای ببرند و به برنامه‌های چندین ساله خویش برسند، سربازان گمنام  و مردم غیور ایران بودند که رویای آنان را به سراب مبدل کردند.

شناسایی جریان فتنه، ضد انقلاب و منافقین توسط ماموران امنیتی کشور یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی بود که فتنه 88 را با شکست مواجه ساخت و نه تنها دست عوامل خارجی بلکه عوامل داخلی نیز شناسایی شدند.

در حقیقت اگر اقدامات به موقع و به هنگام سربازان گمنام امام زمان از یک سو و حضور مردم و به خصوص جوانان انقلابی ایران از سویی دیگر در این ماجرا نبود، دشمن می‌توانست به اهداف خود دست یابد.

سربازان گمنام و وزارت اطلاعات به این دلیل که اجازه تعدی پنهانی و آشکار در زمینه فعالیت علیه انقلاب اسلامی به دشمنان نمی‌دهند همواره مورد آماج حملات بوده و با انواع و اقسام تهدیدها مواجه هستند.

ماجرای سردار مدحی و مستند "الماسی برای فریب"، دستگیری ریگی با نشاندن هواپیمای مسافربری و شناسایی و دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان از دیگر افتخارات سربازان گمنام امام زمان به شمار می‌آید.

استان کردستان یکی از استان‌های حساس و نقطه هدف دشمنان برای تاثیرگذاری بر ملت غیور این خطه از ایران اسلامی است تا بلکه بتوانند از این طریق روزنه‌ای بیابند و به داخل کشور نفوذ نمایند.

شناسایی و دستگیری عوامل ترور نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه موقت سنندج، تیراندازی میدان آزادی سنندج و کشتن ماموران انتظامی و افراد بی‌گناه و محیط‌بانان اداره‌کل حفاظت از محیط زیست کردستان و مواردی دیگر از این دست، از شاهکارهای سربازان گمنام امام زمان در استان کردستان است که تیرهای شلیک شده دشمنان را به سمت خودشان برگردانده‌اند.

نباید از این موضوع غافل شد که وزارت اطلاعات در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی نشان داده است که وجودش تا چه حد می‌تواند به انقلاب اسلامی و ملت ایران خدمت کند.

هر چند سربازان گمنام امام زمان برای مردم ناشناخته هستند اما در کل مردم به آنان افتخار می‌کنند و آنان را مایه عزت و عظمت ایران اسلامی می‌دانند چرا که می‌دانند با وجود این عزیزان، آرامش و آسایش مردم تامین شده و بدون هیچ واهمه‌ای زندگی خود را در این سرزمین پهناور سپری می‌کنند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها