آرزوی موفقیت دانشگاه رازی برای حسن روحانی

کد خبر: 26091
|
10:37 - 1392/04/03
نسخه چاپی
دانشگاه رازي به مناسبت خلق حماسه 24خرداد بیانیه ای را صادر کرد.

 

به گزارش اسلام آباد خبر، در این بیانیه آمده است: 24 خرداد حضور پرشور ملت شريف ايران در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، چشم جهانيان را به خود خيره كرد. اين حضور پرشور، لبيك ديگر ملت ايران به نداي مقام معظم رهبري "مدظله العالي" و مصداق بارز تحقق شعار "حماسه سياسي" بود.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: روز انتخابات،  صحنه حماسي و پُرشور حضور مردم و خلق حماسه اي بزرگ بود كه ايران اسلامي را در معرض نگاه جهانيان بار ديگر سرفراز كرد. حضوري كه  انسجام ملي را به نمايش گذاشت و در اين برهه حساس ، امنيت ملي را تقويت كرد و دشمنان ملت را نا اميد ساخت .حماسه سياسي عظيم ملت ايران نشان داد كه برخلاف تمامي توطئه­ هاي دشمنان، نظام جمهوري اسلامي ايران دموكراتيك‌ترين نظام دنيا است و از عظيم­ترين پشتوانه مردمي برخوردار است. بي شك شكوه و عظمت انتخابات اخير پشتوانه‌اي ارزشمند براي بهبود شرايط كشور به خصوص در زمينه حل مشكلات اساسي مردم خواهد بود.

 

همچنین در پایان این بیانیه آمده است: دانشگاه رازي ضمن عرض تبريك به ریيس جمهور منتخب جناب حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني، از درگاه احديت براي ايشان موفقيت روزافزون و براي ملت ايران سربلندي و سرافرازي را آرزو مي نمايد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد