افتتاح شهرک صنعتی مرزی قصر شیرین تا پایان سال جاری

کد خبر: 26088
|
10:33 - 1392/04/03
نسخه چاپی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه، از افتتاح شهرک صنعتی مرزی قصر شیرین در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال جاری خبر داد.

 

شاهپور قنبری با اعلام این خبر، افزود: در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال می توانیم این شهرک را با حداقل امکانات راه اندازی کنیم و پس از آن، از درآمدهای شهرک به منظور تکمیل زیرساختها استفاده کنیم.

 

قنبری به عملیاتی شدن فاز اول این پروژه در زمینی به مساحت 75 هکتار اشاره کرد و افزود: در این زمینه مجوزهای لازم از دستگاه های مربوطه اخذ گردیده و عملیات طراحی و مطالعات فاز یک و دو پروژه نیز به مشاور ذیصلاح واگذار شده است.

 

وی با اشاره به عملیاتی شدن پروژه شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین در سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته مبادله موافقت نامه این پروژه به منظور تخصیص اعتبار با استانداری انجام شد و مراحل مکان یابی آن نیز بر اساس استانداردها و توجیهات فنی و اقتصادی انجام گرفت.

 

مدیر عامل شرکت شهر ک های صنعتی کرمانشاه همچنین از شروع عملیات خاکبرداری شهرک مرزی قصرشیرین ظرف 10 روز آینده خبر داد.

 

قنبری افزود: به فراخور تخصیص اعتبار نسبت به تامین حداقل امکانات لازم جهت استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک اقدام خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین از جمله مصوبات سفر رهبری بوده، اعتبار کلی در نظر گرفته شده برای این پروژه را پنج میلیارد تومان اعلام و از تخصیص یک میلیارد و 250 میلیون تومان از این اعتبار در سال گذشته خبر داد.

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه افزود: بر طبق توفقات صورت گرفته اعتبار پروژه طی مدت سه سال تخصیص  داده خواهد شد.

 

 

قنبری هدف از احداث این شهرک را در شهرستان قصرشیرین، افزایش صادرات هرچه بیشتر کالاها به کشور عراق عنوان کرد و افزود: در این شهرک واحدهایی استقرار می یابند که به دنبال صادرات به کشور عراق هستند.

 

این مقام مسئول افزود: با توجه به پتانسیلی که در این منطقه وجود دارد پیش بینی می کنیم استقبال خوبی از این شهرک به عمل آید.

 

وی در پایان از تمامی دستگاه های خدمات رسانی استان خواست تا در زمینه راه اندازی این پروژه با شرکت شهرک های صنعتی مشارکت داشته باشند.

 
منبع: ایسنا
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها