رییس کل دادگستری استان کرمانشاه:

دستگاه قضایی هیچ گونه ملاحظه کاری با هیچ کسی ندارد

کد خبر: 26086
|
10:31 - 1392/04/03
نسخه چاپی
دستگاه قضایی هیچ گونه ملاحظه کاری با هیچ کسی ندارد
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، گفت: دستگاه قضایی هیچ گونه ملاحظه کاری با هیچ کسی ندارد.

 

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از ایسنا، حجه الاسلام والمسلمین علی مظفری به همراه شورای معاونین دادگستری استان با حضور در مزار شهداء با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

 

رییس کل دادگستری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش گفت: بارزترین خصلت شهید بهشتی احیاء حدود اسلام بود.

 

وی افزود: در کتب فقهی، احکام نوشته شده است اما این در حد تئوری است و آن کس که با اعمال خود به احیاء و اجرا این احکام پرداخت شهید بهشتی بود، تا جایی که جان خود را در این راه از دست داد.

 

این مقام ارشد قضایی استان کرمانشاه، گفت: وجود چنین شخصی در دستگاه قضایی جایگاه رفیع قضاوت را نشان می دهد که نهایت این جایگاه شهادت است.

 

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: تمام امیدها به دستگاه قضایی است و هر جا ناهنجاری بوجود می آید تمام نگاهها به دادگستری است بنابراین باید با خوب عمل کردن و خوب اجراء کردن قوانین و حدود الهی، جامعه را به سمت امنیت پیش ببریم.

 

مظفری در پایان گفت: عزم دستگاه قضایی بر این جزم است که هیچ ملاحظه کاری با هیچ کس نداشته باشد و با اطاعت محض از ولایت در راه اجرای قانون و حدود الهی گام بر دارد و ذره ای از مسیر ولایی خارج نشود چرا که مشروعیت خود را در عمل به دستورات رهبری می داند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد