برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) جامعه باید به آمادگی کامل برسد

کد خبر: 26083
|
10:26 - 1392/04/03
نسخه چاپی
 مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان مرکزی گفت: افراد باید نسبت به حضرت ولی عصر(عج) شناخت کامل و عمیق پیدا کنند.

حجت الاسلام داوود زارع در گفت‌وگو با ایسنا ، گفت: برخی از وظایف مردم و منتظرین در زمان غیبت امام زمان(عج) دعا برای تعجیل در فرج، صدقه دادن برای سلامتی و انجام حج و طواف خانه خدا به نیابت از آن حضرت است.

وی افزود: منتظرین واقعی باید حضرت ولی عصر(عج) را در تمام اعمال حسنه خود شریک بدانند.

این مقام مسوول عنوان کرد: منتظرین واقعی باید زمینه رضایت مندی امام زمان(عج) را فراهم کنند و این رضایت مندی زمانی فراهم می شود که مردم دنیا را بر آخرت ترجیح ندهند.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه استان مرکزی عنوان کرد: یکی از اصلی ترین دلائل طولانی شدن غیبت حضرت ولی عصر(عج) عدم آمادگی مردم برای حضور آن حضرت است و برای ظهور آن حضرت جامعه باید به آگاهی کافی برسد.

وی بیان کرد: منظور از انتظار فرج این است که باید شرایط منتظر واقعی را در خود فراهم کرد، منتظر واقعی از همه جا بریده است و همه فکر و ذکرش آمدن مهمان اصلی است با توجه به اینکه به مهیا ساختن درونی خود نیز می پردازد.

زارع در پایان گفت: باید شناخت افراد نسبت به حضرت ولی عصر(عج) عمیق باشد و نباید به شناخت شناسنامه ای از آن حضرت اکتفا کنیم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد