کار بازشماری ۱۰ درصد از آرای انتخابات شوراهای اسلامی شش شهر استان کرمانشاه آغاز شد

کد خبر: 25857
|
19:07 - 1392/04/02
نسخه چاپی
کار بازشماری ۱۰ درصد از آرای انتخابات شوراهای اسلامی شش شهر استان کرمانشاه آغاز شد

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: کار بازشماری ۱۰ درصد از آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای کرمانشاه، کنگاور، گیلانغرب، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و کرند غرب از روز شنبه آغاز شده است.

ˈعبدالرضا حاجی علیانیˈ با اشاره به اعتراض برخی از داوطلبان چهارمین دوره شوراهای اسلامی استان به شمارش آرا و اعلام نتایج، افزود: در راستای کنترل و صیانت از آرای مردم براساس قانون انتخابات، درصدی از آرا با حضور، نماینده نامزدها، هیات های نظارت و اجرایی بازشماری می شود.

وی با تاکید بر اینکه از زمان بازشماری آرا تاکنون مشکل اساسی گزارش نشده، گفت: سقف رسیدگی به اعتراضات در این مرحله پنج روز است و در صورت اتمام بازشماری نتایج از طریق فرمانداری های اعلام خواهد شد.

وی افزود: کار بازشماری آرا هنوز ادامه دارد و زمان اتمام آن معلوم نیست.

حاجی علیانی ادامه داد: در صورتی که خروجی این بازشماری نتواند نامزد ها را قانع کند، قانون راه را برای معترضین باز گذاشته و آن ها می توانند شکایت خود را به رده بالاتر ارجاع دهند.

دبیر هیات عالی نظارت برانتخابات استان کرمانشاه گفت: در صورت هرگونه شبهه در این مرحله هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان طبق قانون موظفند تا ۱۵ روز پس از اعلام شکایت نتیجه بررسی خود را به داوطلبان اعلام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش، هم و غم هیات های اجرایی و نظارت برانتخابات استان، صیانت از آرای مردم است و مردم و داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی اطمینان حاصل کنند که هیچ مشکلی در روند انتخابات وجود نداشته و از آرای آنان بخوبی محافظت شده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها