ظهور منجی کمتر از ۹ ماه پس از مرگ آخرین پادشاه عربستان است

کد خبر: 25803
|
17:59 - 1392/04/02
نسخه چاپی
مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه از برگزاری ۶۰ جشن مختلف در استان کرمانشاه به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

بهروز همتی در گفتگو با مرصاد با تشریح برنامه های بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در نیمه شعبان اظهار داشت: به مناسبت این ایام به خصوص هفته مهدویت پنج نفر از کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم  از روز جمعه به استان دعوت شدند و با کمک و مساعدت شهرداری، شورای شهر، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و ستاد مراسم مذهبی مجموعا ۶۰مجلس جشن و سخنرانی به همراه پرسش و پاسخ در مناطق مختلف استان تدارک دیده شده است.

به گفته مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه مساجد ارگان ها، مراکز نظامی و انتظامی و آموزش و پرورش تحت پوشش فعالیت های تبلیغی پنج نفری هستند که از قم به کرمانشاه دعوت شده اند.

همتی افزود: در شهرستان های هرسین،  صحنه و سنقر در حال حاضر کارشناسان کانون مرکز تخصصی مهدویت حضور دارند و برنامه های مختلفی در حال حاضر در حال اجراست.

وی ادامه داد: در ۷ مسجد شهر کرمانشاه از جمعه شب مراسم ها آغاز شده و در کنار برنامه های مختلف از محل موقوفات اداره اوقاف و امور خیریه استان از همه شرکت کنندگان پذیرایی شده است.

همتی همچنین از برگزاری مراسم احیاء نیمه شعبان به همت کانون امام علی(ع) و با مساعدت بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) خبر داد و گفت: این مراسم امشب  در مسجد بروجردی شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

حساسیت های جهان استکبار نسبت خاورمیانه ریشه در اعتقاد مسلمانان به مهدی موعود دارد

مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نشانه های ظهور گفت: به طور قطع محل ظهور منجی عالم بشریت منطقه خاور میانه خواهد بود. مسلمانان، یهودیان، مسیحیان و سایر ادیان به ظهور منجی اعتقاد دارند و معتقدند منطقه خاور میانه محل ظهور منجی است. به همین دلیل است که بعد از سال‌های ۱۹۷۹ و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و استکبار جهانی نسبت به منطقه خاور میانه حساسیت ویژه ای دارند و حضور شان در منطقه خاور میانه یک حضور پر رنگ است.

وی ادامه داد: از حمله به افغانستان و عراق و حمایت از رژیم های مرتجع تا حوادث لبنان و سوریه همه نشان دهنده حساسیت ویژه ای است که آمریکا نسبت به خاورمیانه دارد و بنا بر احادیث و روایات این اتفاقاتی هم که در منطقه می افتد جزء حوادث  آخر و زمان است.

وی تاکید کرد: امیدواریم همانطور که ملت شریف ایران اسلامی به عنوان زمینه سازان ظهور نامیده شده اند، با تلاش و کوشش و دقت در احکام اسلامی هرچه زودتر زمینه های ظهور را فراهم کنیم.

همتی با اشاره به ظهور حضرت حجت در مکه و عاقبت حکومت عربستان گفت: بر اساس روایات بعد از مردن آخرین پادشاه عربستان بر سر جانشینی اختلاف و در گیری ایجاد می شود و حکومت منسجم مرکزی از دست خواهد رفت و حکومت های محلی ایجاد خواهد شد. این وضعیت به طوری ادامه خواهد یافت که حتی حکومت های چند ساعته چند روزه و چند ماهه ایجاد خواهد شد و درگیری ها به اندازه ای خواهد شد که منجر به تضعیف قوای نظامی در منطقه می شود و خود این زمینه ای برای حضور حضرت حجت در مکه می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس روایات این گونه به نظر می‌رسد که از مردن آخرین پادشاه عربستان تا ظهور حضرت حجت ۹ماه بیشتر تجاوز نخواهد کرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد