کیانی:

750 میلیون ریال در جشن عاطفه های شهرستان اسلام آباد غرب جمع آوری شد/ تشکر از حضور پر شور آحاد مردم در ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی

کد خبر: 256280
|
18:12 - 1393/07/23
نسخه چاپی
750 میلیون ریال در جشن عاطفه های شهرستان اسلام آباد غرب جمع آوری شد/ تشکر از حضور پر شور آحاد مردم در ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی
اسلام آبادخبر: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب گفت: در جشن عاطفه های امسال 750 میلیون ریال در شهرستان اسلام‌آباد غرب جمع آوری شد.
 
سعید کیانی در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر، اظهار داشت: بنا به سنت هر ساله جشن عاطفه ها به منظور کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان اسلام‌آباد غرب در روزهای 17 ، 18 و 19 مهر ماه آغاز شد و زنگ عاطفه ها توسط مدیریت کمیته امداد و جمعی از مسئولان  شهرستان به صدا درآمد و دانش آموزان به همراه اولیاء و  مسئولان کمک های خود را به این جشن اهدا کردند.
 
کیانی با اشاره به برپائی 15 پایگاه جشن عاطفه ها در شهرستان اسلام آبادغرب،  گفت: مردم  مهربان و دلسوز شهرستان در این 3 روز، در مجموع مبلغ  750 میلیون ریال به صورت کمک نقدی و به صورت کالا اهدا کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام‌آباد غرب اضافه کرد: روز جمعه، در مصلی شهرستان  اسلام‌آباد غرب و در مراسم عبادی سیاسی جمعه، همشهریان نماز گزار نیز به جشن عاطفه ها کمک کردند.
 
کیانی در پی حضور باشکوه مردم در جشن عاطفه‌ها ، از حضور پر شور آحاد مردم دراین مراسم قدردانی کرد که با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی و دستگیری از دانش‌آموزان نیازمند در اقصی نقاط شهرستان برگزار شد.

وی افزود: لازم به ذکر است جمع آوری هدایا در مدارس هنوز ادامه دارد و به مبالغ فوق افزوده می شود.

 

 
 
انتهای پیام /

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب