توزیع مرغ ۴۸۰۰ تومانی بین دستگاه های مختلف کشور

کد خبر: 25243
|
15:12 - 1392/04/01
نسخه چاپی
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت استان تهران با اشاره به اینکه آماده توزیع مرغ ۴۸۰۰ تومانی بین دستگاه‌های دولتی، تعاونی‌های کارگری و کارمندی هستیم، گفت:در نمایشگاه‌های طرح ضیافت شکر فله با نرخ ۱۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

 

مجتبی شیر قاضی در مورد وضعیت عرضه مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان بیان کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، سازمان صنعت استان تهران امادگی خود را برای عرضه مرغ منجمد با نرخ ۴۸۰۰ تومان به سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های دولتی، سازمان میادین میوه و تره‌بار، تعاونی‌های کارگری و کارمندی و نیروهای مسلح و اتحادیه صنفی اعلام کرده و می توانند با در دست داشتن نامه درخواست کتبی خود به ساختمان شماره ۲ این سازمان واقع درخیابان زرتشت برای دریافت مرغ مراجعه کنند.

به گفته وی، قیمت مرغ و گوشت منجمد نیز در این نمایشگاه‌های طرح ضیافت حداقل ۵ تا ۱۰ درصد از بازار ارزان تر خواهد بود.

وی با اشاره به نرخ ۵۱۵۰ و ۵۲۰۰ تومانی مرغ منجمد برای مصرف کنندکان استان تهران و شهرستان‌های این استان، افزود: از نظر میزان توزیع مرغ با توجه به ذخیره کافی که در استان تهران وجود دارد مشکلی نخواهیم داشت و مردم نیز نگرانی در این خصوص نخواهند داشت. همچنین، در مورد حجم مرغی که به دستگاه ها عرضه می‌شود نیز به تعاونی‌های کارگری و کارمندی بر اساس آمار کارمندان و کارگران و به میادین میوه و تره‌بار و اتحادیه ها نیز متناسب با درخواست و توان توزیع آنها مرغ مورد نیاز آنها توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت استان تهران با بیان اینکه نمایشگاه‌های طرح ضیافت از ۱۲ تا ۲۱ تیر ماه برپا خواهد شد، گفت: در این نمایشگاه‌ها کالا‌هایی چون شکر، روغن، مرغ، گوشت و برنج توزیع خواهد شد که شکر و برنج با نرخ تنظیم بازار عرضه می‌شود.نرخ تنظیم بازار برای شکر به صورت فله‌ای ۱۵۰۰ و بسته‌بندی ۹۰۰ گرمی ۱۷۰۰ تومان خواهد بود و سایر کالا‌ها نیز حداقل ۵ درصد با نرخ سطح بازار تفاوت خواهد داشت.

 

منبع: تسنیم

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد