پیوستن یک گزینه دیگر به وزرای احتمالی وزارت فرهنگ و ارشاد

کد خبر: 25241
|
15:10 - 1392/04/01
نسخه چاپی
با وجود اسامی گوناگونی که به عنوان وزرای احتمالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح می‌شوند، برخی منابع حضور سیدرضا صالحی امیری معاون فرهنگی پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پست را جدی‌تر می‌دانند.

  تاکنون گمانه‌زنی‌های فراوانی درباره وزیر احتمالی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام و در این بین نام افراد گوناگونی مطرح شده است.

حجت‌الاسلام علی عسگری نماینده مردم مشهد مقدس در دور هفتم مجلس شورای اسلامی، حجت‌‌الاسلام علی گرامیان مشاور و مسئول فرهنگی اسبق وزارت صنعت، معدن و تجارت، حجت الاسلام محمد زم رییس اسبق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، احمد مسجد جامعی وزیر ارشاد دولت اصلاحات و حجت الاسلام و المسلمین محمد مقدم معاون امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) از جمله این افراد بوده‌اند.

همچنین نام علی مطهری نماینده کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در بین گزینه‌های احتمالی مطرح شده است. با این حال یک منبع آگاه اعلام می‌کند حضور تمامی گزینه‌های مطرح شده در وزارتخانه فرهنگ به نتیجه نرسیده و شخص دیگری مطرح است که حضورش در بهارستان قطعی‌تر به حساب می‌آید.

سیدرضا صالحی امیری معاون فرهنگی پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گزینه تازه‌ای است که اگر خبر به توافق نرسیدن با گزینه‌های قبلی درست باشد، می‌توان از او به عنوان گزینه وزیر فرهنگ و ارشاد دولت یازدهم نام برد.

منبع: مهر
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد